برخورد با کوتاهی دستگاه‌ها در جلوگیری از ناهنجاری‌های فرهنگی
کد خبر: 3910846
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۷
استاندار چهارمحال‌وبختیاری:

برخورد با کوتاهی دستگاه‌ها در جلوگیری از ناهنجاری‌های فرهنگی

استاندار چهارمحال‌وبختیاری با تأکید بر اینکه با دستگاه‌هایی که در جلوگیری از گسترش ناهنجاری‌های فرهنگی کوتاهی کنند برخورد می‌شود، گفت: اقدامات و تخلفات دستگاه‌ها در قرارگاه ویژه فرهنگی استان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، اقبال عباسی، استاندار چهارمحال‌وبختیاری، شامگاه گذشته 25 تیرماه در شورای فرهنگ عمومی استان، با اشاره به اینکه متأسفانه در جلوگیری از گسترش ناهنجاری‌های فرهنگی در استان مشکلاتی به وجود آمده است که باید سریعاً رفع شود، اظهار کرد: طرح این مسائل و مشکلات در شورای فرهنگ عمومی اتهام‌زنی به دستگاه یا نهاد خاصی نیست و متوجه همه مسئولان است.

وی با تأکید بر اینکه با دستگاه‌هایی که در جلوگیری از گسترش ناهنجاری‌های فرهنگی کوتاهی کنند برخورد می‌شود، افزود: اقدامات و تخلفات دستگاه‌ها در قرارگاه ویژه فرهنگی استان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

استاندار با اشاره به انتشار برخی اخبار در بروز ناهنجاری‌های فرهنگی در گروه‌های رفتینگ استان، اظهار کرد: دستگاه‌های ناظر باید متولیان اصلی این مسائل را شناسایی کنند تا با آن‌ها برخورد جدی شود.

عباسی تصریح کرد: در مشکلات فرهنگی حوزه رفتینگ باید متولیان رودخانه و کارفرمایان این حوزه مورد مواخذه و بازخواست قرار گیرند تا شاهد رخداد مجدد چنین مسائلی در سطح استان نباشیم.

استاندار چهارمحال‌وبختیاری با بیان اینکه فعالیت دستگاه‌های قصورکننده در بروز مشکلات فرهنگی در قرارگاه ویژه فرهنگی استان مطرح و رسیدگی می‌شود، خاطرنشان کرد: این مشکلات در صورت به نتیجه نرسیدن به صورت موردی در شورای فرهنگ عمومی استان مطرح می‌شوند.

انتهای پیام
captcha