وبینار محکومیت سازش با رژیم صهیونیستی در لندن برگزار می‌شود
کد خبر: 3922195
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۱

وبینار محکومیت سازش با رژیم صهیونیستی در لندن برگزار می‌شود

جمعی از فعالان سیاسی و حقوق بشری در یک همایش وبیناری، ابعاد روند عادی‌سازی روابط برخی کشورهای اسلامی با رژیم صهیونیستی را بررسی می‌کنند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیسیون حقوق بشر اسلامی در لندن، با حضور چند فعال حقوق بشری، وبیناری در محکومیت روند سازش برخی کشورهای عربی با رژیم اشغالگر قدس از سوی کمیسیون حقوق بشر اسلامی برگزار می‌شود.

در این وبینار، کارشناسانی از چند کشور جهان، ابعاد مختلف این قضیه را برای مخاطبان بین‌المللی خود تشریح خواهند کرد.

سخنرانان این وبینار عبارتند از استفن سایزر (Stephen Sizer) که درباره چگونگی نفوذ اسرائیل در جوامع مسیحی برای عادی‌سازی اشغال وحشیانه سرزمین‌های فلسطینی سخنرانی خواهد کرد.

همچنین «مسعود شجره» رئیس کمیسیون حقوق بشر اسلامی در لندن، میک نپیر (Mick Napier ) از کمیته همبستگی با فلسطین در اسکاتلند و حیم بریشیت (Haim Bresheeth) استاد دانشگاه و فعال ضد صهیونیسم دیگر سخنرانان این وبینار خواهند کرد.
 
این وبینار شنبه، 22 شهریورماه برابر با 12 سپتامبر 2020 به صورت زنده از ساعت 17 به وقت لندن (20:30 به وقت تهران) از صفحه فیسبوک و یوتیوب کمیسیون حقوق بشر اسلامی  به نشانی www.facebook.com/islamichumanrightscommission و www.youtube.com/user/IHRCtv  پخش خواهد شد.
 
 
وبینار محکومیت سازش با رژیم صهیونیستی در لندن برگزار می‌شود
انتهای پیام
captcha