آغاز عضوگیری مجازی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی خراسان‌شمالی
کد خبر: 3928816
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸

آغاز عضوگیری مجازی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی خراسان‌شمالی

سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان شمالی از آغاز فرآیند عضوگیری مجازی شعبه سازمان دانشجویان این نهاد خبر داد.

آغاز فرآیند عضوگیری مجازی شعبه سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی خراسان شمالیبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان شمالی، الهام آزادزاده، سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان شمالی، اظهار کرد: علاقه‌مندان به عضویت در سازمان دانشجویان می‌توانند با مراجعه به «شبکه دانشجویان سَدا» به نشانی www.studentcity.ir اقدام به ثبت‌نام و عضویت کنند.

وی افزود: شعب سازمان دانشجویان به‌منظور سازماندهی مطلوب و توسعه مشارکت دانشجویان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور در حوزه‌های اندیشه‌ای، زیست‌محیطی، اجتماعی، کارآفرینی، سیاسی، کتاب و کتابخوانی، فرهنگ و هنر، گردشگری، علمی، صنفی، فوق برنامه و ... در راستای تقویت فرهنگ و ارزش‌های اسلامی در جامعه و به‌ خصوص در نسل جوان و دانشجویان دانشگاه‌ها و همچنین با هدف ایجاد زمینه برای کشف، شکوفایی و اعتلای استعداد‌های دانشجویان و ارتقای همکاری و مشارکت آنان در زمینه‌های یاد شده در قالب گروه‌های متنوع دانشجویی، هر ساله در سراسر کشور اقدام به عضوگیری دانشجویان می‌کند.

آزادزاده ادامه داد: عضویت در سازمان دانشجویان امکان همکاری بین دانشجویان دانشگاه‌های گوناگون در سطح استان و حتی کشور را به‌صورت مشترک فراهم نموده و آن‌ها می‌توانند مجموعه فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی جهاددانشگاهی را خارج از فضای دانشگاه و بر اساس نیاز‌ها و امکانات برنامه‌ریزی و اجرا کنند.

وی افزود: دانشجویان در صورت عضویت ضمن استفاده از برنامه‌ها و مجموعه فعالیت‌های مذکور می‌توانند نسبت به راه‌اندازی کانون‌ها و گروه‌های دانشجویی با یکدیگر ذیل شعب سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی در استان‌ها اقدام کنند.

سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی، تشکیلاتی است وابسته به معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی که در سال ۱۳۷۷ به منظور ساماندهی مطلوب و توسعه (ارتقا) مشارکت دانشجویان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور در زمینه‌های اجتماعی، سیاسی، علمی، صنفی و فوق برنامه و در جهت تحقق استراتژی برنامه اول توسعه جهاد دانشگاهی مبنی بر «تأکید بر تقویت فرهنگ و ارزش‌های اسلامی در جامعه و به خصوص در نسل جوان و دانشجویان دانشگاه‌ها تأسیس گردیده است.

شعبه سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی در سال 98 در خراسان شمالی تأسیس شد.

انتهای پیام
captcha