اجرای طرح تامین واحد مسکونی برای مددجویان اردبیلی
کد خبر: 3931968
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳

اجرای طرح تامین واحد مسکونی برای مددجویان اردبیلی

مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان اردبیل گفت: ۴۰ خانوار تحت حمایت که فاقد منزل مناسب بودند، در هفت ماهه نخست سال‌جاری صاحب‌خانه شده‌اند.

اجرای طرح تامین واحد مسکونی برای مددجویان اردبیلیبه گزارش ایکنا از اردبیل، فرهاد آزادپور، مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان اردبیل، هشتم آبان‎ماه، با اشاره به اینکه ۴۰ واحد مسکونی در هفت ماهه نخست سال‌جاری برای خانوار تحت حمایت که فاقد منزل مناسب و مقاوم بودند خریداری و ساخته شده است، گفت: بیش از یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای خرید و ساخت منازل مددجویان هزینه پرداخت شده است.
وی با اعلام اینکه با ارائه خدمات عمرانی حدود ۲۰۰ خانوار تحت حمایت ساکن در روستا‌ها و مناطق محروم استان اردبیل از سرپناهی مناسب بهره‌مند شده‌اند، بیان کرد: ۷۰۰ میلیون تومان برای تعمیر منازل مددجویان ساکن در روستا‌ها و مناطق محروم استان اردبیل هزینه پرداخت شده است.
آزادپور با اشاره به به ۷۰ خانوار تحت حمایت نیز خدمات فضای جانبی (ساخت حمام، دستشویی و حصارکشی) ارائه شده است، اظهار کرد: ۲۵۰ میلیون تومان نیز برای ارائه خدمات جانبی به مددجویان تحت حمایت هزینه پرداخت شده است.
مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان اردبیل، با بیان اینکه بخش مهمی از هزینه‌های تهیه مسکن مددجویان از طریق ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه تامین می‌شود، گفت: ۴۷۰ میلیون تومان تسهیلات مسکن از طریق صندوق امداد ولایت و ۱۶۷ میلیون تومان نیز از طریق بانک‌های عامل در اختیار مددجویان قرار گرفت تا بتوانند صاحبخانه شوند.
وی با اشاره به اینکه تهیه مسکن مناسب برای اقشار آسیب‌پذیر یکی از برنامه‌ها و خدمات مهم کمیته امداد است، تصریح کرد: رفع مشکل مسکن، مهم‌ترین دغدغه مددجویان را برطرف می‌کند تا مسیر توانمندسازی و خودکفایی آن‌ها هموارتر شود.
مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه سرپناه مناسب و مقاوم بخش مهمی از نیاز‌های اساسی مددجویان را کاهش می‌دهد، خاطر نشان کرد: بهره‌مندی خانوار تحت حمایت از منزل مناسب، موجب دلگرمی آن‌ها می‌شود تا با روحیه و امید بیشتری به زندگی ادامه دهند.
وی با اشاره به اینکه حمایت همه‌جانبه خیران و نیکوکاران در زمینه خرید، ساخت و بهسازی منازل مددجویان می‌تواند توانمندسازی و خوداتکایی خانوار تحت حمایت این استان را رقم بزند، گفت: نیکوکاران می‌توانند از طریق سامانه الکترونیکی #۰۴۵*۸۸۷۷* و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۲۲۲۱۴ به آسان‌ترین شکل ممکن و با گوشی همراه خود به خرید و ساخت مسکن مناسب برای خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل کمک کنند.

انتهای پیام
captcha