پیام تسلیت مدیران استان کرمانشاه درپی درگذشت «هوشنگ یاری»
کد خبر: 3934095
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶

پیام تسلیت مدیران استان کرمانشاه درپی درگذشت «هوشنگ یاری»

مدیران کل ادارت اوقاف، ارشاد و تبلیغات اسلامی کرمانشاه با صدور پیام‌هایی درگذشت هوشنگ یاری، قاری بین‌المللی و پیشکسوت قرآن در استان کرمانشاه را تسلیت گفتند.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، مدیران کل ادارت اوقاف، ارشاد و تبلیغات اسلامی کرمانشاه با صدور پیام‌هایی درگذشت قاری بین‌المللی و پیشکسوت قرآن استان کرمانشاه «هوشنگ یاری» را تسلیت گفتند.

متن این پیام‌ها به این شرح است:

«إنا لله و إنا الیه راجعون

درگذشت استاد و قاری با اخلاق و ممتاز کشوری حاج هوشنگ یاری که عمر خود را در مسیر خدمت و اشاعه قرآن کریم مصروف داشت را به محضر خانواده محترم ایشان و جامعه فهیم قرآنی استان کرمانشاه تسلیت می‌گوییم.

صوت و تلاوت دلنشین این استاد بین‌المللی قرآن کریم تا همیشه ایام در خاطره‌ها خواهد ماند و شاگردان ایشان این مسیر نورانی و پر رهرو را ادامه خواهند داد.

محمد صالحی، مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه»

«بسم الله الرحمن الرحیم

«مَا أَصَابَ مِنْ مُصِیبَهٍ إِلَّا بِإِذْنِ اللَّهِ»

درگذشت انسانی وارسته و استادی پرتلاش و مردمی چنان سنگین و جان‌سوز است که به دشواری به باور می‌نشیند، ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست.

فقدان این استاد ارزشمند و توانا که عمر با برکت خویش را صادقانه صرف اعتلای قرآن نمود، به جامعه قرآنی کشور و استان و خانواده معظم ایشان تسلیت عرض می‌نماییم.
خداوند روح بزرگش را قرین رحمت و در جوار قرب خویش مأوا دهد.

بهرام فاضلی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه»

«انالله و اناالیه راجعون

خبر درگذشت استاد هوشنگ یاری که عمری را در راه جلب رضای حضرت احدیت کوشید و عمری را در راه خدمت به قرآن و اعتلای فرهنگ قرآنی شهر و دیارمان کوشید موجب تألم خاطر و اندوه فراوان است.

ضایعه درگذشت ایشان را به مردم شریف و شهیدپرور استان به ویژه خانواده گرامی آن عزیز سفر کرده تسلیت عرض نموده، رحمت و مغفرت واسع الهی و علو درجات از درگاه باری تعالی برای ایشان مسئلت می‌نمائیم.

یوسف احمدی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه».

انتهای پیام
captcha