کمک 249 میلیارد ریالی بسیح به نیازمندان بجنوردی
کد خبر: 3936881
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶

کمک 249 میلیارد ریالی بسیح به نیازمندان بجنوردی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بجنورد از کمک 249 میلیارد ریالی ناحیه مقاومت بسیج بجنورد در قالب رزمایش مواسات در ایام کرونا به نیازمندان خبر داد.

کمک 249 میلیارد ریالی بسیح به نیازمندان بجنوردیمهدی الهی‌راد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بجنورد، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان شمالی، با اشاره به اینکه تاکنون کمک‌های مختلفی در قالب خدمات بهداشتی، معیشتی و غیره به نیازمندان بجنورد ارائه شده است، اظهار کرد: این کمک‌ها از ابتدای سال 1399 با شیوع ویروس کرونا آغاز شد و 249 میلیارد ریال از سوی ناحیه مقاومت بسیج بجنورد در قالب رزمایش مواسات میان نیازمندان بجنورد توزیع شد.

وی با تأکید براینکه کمک‌های مؤمنانه از سوی ناحیه مقاومت بسیج ادامه دارد، تصریح کرد: 85 درصد از این کمک‌ها از سوی مردم و 15درصد از سوی سازمان‌های دولتی بود  که در بین نیازمندان حاشیه شهر توزیع شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بجنورد با بیان اینکه برای توزیع کمک‌ها، آسیب‌دیدگان کرونا در الویت قرار گرفتند، ادامه داد: بسیاری از افراد پس از شیوع ویروس کرونا از نظر اقتصادی دچار آسیب شده که پس از قرارگیری در لیست نیازمندان شهرستان، حمایت از آنها در دستور کار قرار گرفت. همچنین پیش از شروع توزیع کمک‌ها، افراد تحت تکلف نهادهای مختلف مجزا شدند و این کار به منظور جلوگیری از موازی‌کاری نهادهای مختلف انجام شد.

وی در پایان تأکید کرد: 90 درصد از افرادی که کمک‌های مؤمنانه را دریافت کردند، تحت تکلف هیچ نهادی نبوده‌اند، اما اگر نیازمندان تحت پوشش نهادهای دیگر نیز به ما مراجعه کردند، تلاش شد تا کمک‌هایی از آنها صورت بگیرد.

 

انتهای پیام
captcha