توزیع بسته‌های غذایی میان خانواده‌های نیازمند و آسیب‌ دیده کرونا در بجنورد
کد خبر: 3938697
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰

توزیع بسته‌های غذایی میان خانواده‌های نیازمند و آسیب‌ دیده کرونا در بجنورد

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بجنورد از توزیع بسته‌های غذایی و بهداشتی میان خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده کرونا در این شهرستان خبر داد.

توزیع بسته‌های غذایی بین خانواده‌های نیازمند و متأثر از کروناابراهیم پرفند، رئیس جمعیت هلال احمر بجنورد، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان شمالی، با اشاره به اینکه بسته‌های غذایی میان خانواده‌های نیازمند و متأثر از کرونا توزیع می‌شود، اظهار کرد: این بسته‌ها با کمک خیران هلال احمر خریداری شده است و هر بسته به ارزش 300 هزار تومان است.

وی با بیان اینکه 150 بسته غذایی تاکنون آماده توزیع است، افزود: این بسته‌های غذایی بین خانواده‌های نیازمند از سوی داوطلبان هلال‌احمر این شهرستان توزیع می‌شود تا گامی در راستای اهداف بشر دوستانه جمعیت هلال احمر و پیروی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب و دغدغه‌های نیازمندان برداریم.

رئیس جمعیت هلال احمر بجنورد با اشاره به اینکه سرپرست جمعیت هلال احمر استان و مسئول دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان از این اقدام خیرخواهانه بازدید کرده‌اند، افزود: بسته‌های غذایی تهیه شده، امروز توزیع می‌شود و همچنان جمع‌آوری کمک‌ها ادامه خواهد داشت.

پرفند با تأکید براینکه کمک به نیازمندان در شب یلدا نیز از دیگر برنامه‌های خیرخواهانه جمعیت هلال احمر بجنورد است، افزود: اقدام برای تهیه بسته‌های ویژه به مناسبت شب یلدا نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در دستور کار قرار دارد.

وی در پایان گفت: خیران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب 4978612421 نزد بانک ملت به نام خیران جمعیت هلال احمر استان واریز کنند.

 

انتهای پیام
captcha