حماس: تسلط اسرائیل بر کرانه ‌باختری خطرناک‌ترین قسمت طرح الحاق است
کد خبر: 3942579
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۵

حماس: تسلط اسرائیل بر کرانه ‌باختری خطرناک‌ترین قسمت طرح الحاق است

معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس اعلام کرد: رژیم صهیونیستی از طریق طرح الحاق به دنبال تسلط کامل بر کرانه باختری است که این اقدام خطرناک‎ترین بخش اجرای این طرح خواهد بود.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری القدس نیوز، صالح العاروری، معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، اعلام کرد: رژیم صهیونیستی کرانه باختری را از نظر سیاسی، حزبی، دینی و تاریخی کانون درگیری می‌داند و در تلاش است تا این منطقه را هم به کنترل خود دربیاورد.

وی با اشاره به اینکه تل‌آویو از طریق سناریوی الحاق به دنبال تسلط کامل بر تمام منطقه کرانه باختری است، تصریح کرد: پس از اجرای این طرح رژیم صهیونیستی در پی تغییر ساختار جمعیتی کرانه باختری خواهد بود.

صالح العاروری تأکید کرد: رژیم صهیونیستی از طریق طرح الحاق به دنبال تسلط کامل بر کرانه باختری است که این خطرناک‎ترین بخش اجرای سناریوی طرح الحاق خواهد بود.

العاروری با بیان اینکه ازسرگیری روابط و همکاری‌های امنیتی میان رژیم صهیونیستی و تشکیلات خودگردان عرصه را بیش از پیش بر مقاومت فلسطین در کرانه باختری تنگ کرده است، ابراز امیدواری کرد که توافق با جنبش فتح در خصوص آشتی ملی به نتیجه برسد تا همه فلسطینیان بتوانند در اتخاذ تصمیمات سرنوشت‌ساز ملی نقش داشته باشند.

وی در پایان گفت: جنبش فتح در سرنوشت میهن و آزادی فلسطین سهیم است و هر خسارتی که به این جنبش وارد شود، تمام فلسطین به خطر می‌افتد و ما هرگز توقع این رویداد را نداریم.

انتهای پیام
captcha