ایجاد درآمد پایدار در خراسان شمالی با نگاه اقتصادی آستان قدس
کد خبر: 3946809
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵

ایجاد درآمد پایدار در خراسان شمالی با نگاه اقتصادی آستان قدس

استاندار خراسان شمالی گفت: ورود آستان قدس به تعریف و اجرای پروژه‌های جدید با نگاه اقتصادی در خراسان شمالی موجب ایجاد اشتغال و درآمد پایدار برای مردم استان خواهد شد.

ایجاد درآمد پایدار در خراسان شمالی با نگاه اقتصادی آستان قدسبه گزارش ایکنا از خراسان شمالی، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان شمالی، محمد علی شجاعی، استاندار خراسان شمالی، امروز 21 دی، در دیدار با مدیر عامل بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی که در این دفتر مدیرعامل بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی برگزار شد، گفت: با توجه به کمبودهای مالی دولت تلاش کردیم با حضور مسئولان مختلف کشوری در استان و انعقاد تفاهم نامه‌های گوناگون نداشته‌های استان در بخش‌های مختلف را تأمین کنیم.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی با بیان اینکه استان در محصولات کشاورزی دارای رتبه‌های برتر در سطح کشور است، افزود: این استان دارای رتبه ششم انگور، سوم زعفران و ... است و آستان قدس می‌تواند در حوزه فرآوری و تبدیل محصولات کشاورزی ورود کند.

گفتنی است، تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه تمام آستان قدس و سرمایه‌گذاری در حوزه مستحدثات، راه‌ها و زیرساخت‌های استان از دیگر تأکیدات استاندار خراسان شمالی در این نشست بود.

انتهای پیام
captcha