نماز جمعه ۲۶ دی در بجنورد برگزار می‌شود
کد خبر: 3947452
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴

نماز جمعه ۲۶ دی در بجنورد برگزار می‌شود

مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان شمالی گفت: مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته در بجنورد و شهرهای دیگر خراسان شمالی اقامه می‌شود.

نماز جمعه در بجنورد برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از خراسان شمالی، به نقل از روابط عمومی دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه بجنورد، حجت‌الاسلام نعمت‌الله آزموده، مدیر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان شمالی، اظهار کرد: به دلیل اعلام وضعیت زرد در خراسان شمالی، نماز جمعه 26 دی‌ در تمام شهرهای این استان از جمله بجنورد برگزار می‌شود.

وی افزود: براساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا و تأیید نماینده ولی‌فقیه در استان، نمازهای عبادی سیاسی جمعه این هفته در تمامی شهرهای استان با اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

آزموده ادامه داد: از تمامی نمازگزاران شهرها، خواهشمندیم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، از جمله استفاده از ماسک و دستکش، به همراه داشتن مُهر و سجاده شخصی، رعایت فاصله اجتماعی و گرفتن وضو در منزل در نماز جمعه شرکت کنند، همچنین افرادی که سابقه بیماری‌های قلبی و ریوی دارند یا مشکوک به نشانه‌ها و علائم کرونا هستند، از حضور در نماز اجتناب کنند.

 

انتهای پیام
captcha