هفتمین مسابقه کتابخوانی «هشت بهشت» برگزار می‌شود
کد خبر: 3948779
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵

هفتمین مسابقه کتابخوانی «هشت بهشت» برگزار می‌شود

هفتمین مسابقه از مجموعه مسابقات دانشجویی کتابخوانی «هشت بهشت» با موضوع کتاب «آن مرد با باران می‌آید» به صورت مجازی برگزار می‌شود.

مسابقه کتابخوانی هشت بهشت

به گزارش ایکنا به نقل از معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی تهران، هفتمین مسابقه از مجموعه مسابقات دانشجویی کتابخوانی «هشت بهشت» با موضوع کتاب «آن مرد با باران می‌آید» به صورت مجازی برگزار می‌شود. زمان برگزاری آزمون این دوره از مسابقات نیز ۲۴ بهمن‌ماه از ساعت ۹ تا ۲۴ (به صورت مجازی) تعیین شده است.

طبق نظر شورای مسابقه کتابخوانی هشت بهشت، جوایز مسابقات به قید قرعه به شرکت‌کنندگانی تعلق می‌گیرد که موفق به کسب حداقل ۶۰ درصد نمره آزمون شده باشند.
 
همچنین پس از برگزاری هشت دوره مسابقه طی یک سال، جایزه ویژه ۸ بهشت، به هشت برگزیده‌ای تعلق می‌گیرد که طی این مدت بیشترین امتیاز را کسب کرده باشند.
 
این مجموعه مسابقات را معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی تهران با همکاری و مشارکت معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه تهران، معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی، دانشگاه پیام‌نور، دانشگاه علم و فرهنگ، دانشگاه علوم پزشکی تهران و بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار می‌کند.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و شرکت در این مجموعه مسابقات می‌توانند به پایگاه اینترنتی به نشانی bookrc.ir و یا صفحه مجازی معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی تهران مراجعه کنند.
انتهای پیام
captcha