اعلام ویژه‌برنامه‌های شبکه قرآن در ایام‌الله دهه فجر
کد خبر: 3950727
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹

اعلام ویژه‌برنامه‌های شبکه قرآن در ایام‌الله دهه فجر

همزمان با چهل‌ودومین سالگرد پیروزی نهضت امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی، ویژه‌برنامه‌های قرآنی از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می‌شود.

ویژه‌برنامه‌های شبکه قرآن در ایام‌الله دهه فجربه گزارش ایکنا، همزمان با چهل‌و‌دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ویژه‌برنامه‌های قرآنی روی آنتن شبکه می‌رود.

ویژه‌برنامه آیه‌های انقلاب با موضوع آیات قرآنی که امام خمینی(ره) از ابتدای نهضت در بیانیه‌ها و اعلامیه‌ها بیان فرمودند، هر روز ساعت 14 از شبکه قرآن سیما پخش می‌شود.

برنامه کاروان قرآنی انقلاب نیز از آغاز دهه فجر و رأس ساعت ۹ صبح دوازدهم بهمن، فعالیت خود را از جنوبی‌ترین نقطه ایران، بندرعباس آغاز می‌کند که از سوی شبکه قرآن تحت پوشش قرار می‌گیرد.

این کاروان در روز پانزدهم بهمن با حضور در شهرستان خمین و بیت بنیانگذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره)، از ساعت ۱۲:۴۵ تا ۱۴ با آرمان‌های قرآنی این رهبر عارف تجدید میثاق خواهد کرد.

همچنین در ایام دهه فجر هر روز در ساعت ۱۳:۳۰ سخنرانی با موضوع انقلاب اسلامی و  در ساعت 16:30 مستند شخصیت‌های انقلابی از این شبکه پخش می‌شود.

برنامه مصباح نیز دستاوردهای نهادهای قرآنی پس از انقلاب اسلامی و رویدادهای مهم قرآنی را هر شب رأس ساعت 22 به تصویر می‌کشد.

۲۲ بهمن‌ماه نیز ویژه‌برنامه‌ای زنده از ساعت ۸ الی ۱۲ با حضور مهمانان برگزار می‌شود. 

انتهای پیام
captcha