اجرای برنامه‌های متنوع دهه فجر برای دانش آموزان اردبیلی
کد خبر: 3950973
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۴

اجرای برنامه‌های متنوع دهه فجر برای دانش آموزان اردبیلی

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل، گفت: برنامه‌های متنوع در ایام مبارک دهه‌ فجر انقلاب اسلامی با محوریت دانش‌آموز و مدرسه برگزار می‌شود.

اجرای برنامه‌های مجازی و حضوری دانش آموزان ایام الله دهه فجر در اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، احمد ناصری، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل، 11 بهمن‌ماه، گفت: بیش از ۶۰۰ عنوان برنامه ویژه ایام‌‎الله دهه‎‌فجر با محوریت دانش‎‎‌آموزان در مدارس استان برگزار می‌شود.

ناصری با بیان اینکه در سال‌جاری، بخاطر شیوع بیماری کرونا برنامه‌های دهه‌فجر در بیشتر نقاط استان بصورت مجازی برگزار خواهد شد، اظهار کرد: شبکه شاد ظرفیتی است که مدارس با خلاقیت و نوآوری می‌توانند برنامه‌های خود بمناسبت این ایام را در این فضا اجرا کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل، تصریح کرد: در مدارس روستایی و عشایری که دایر هستند، برنامه‌ها بصورت حضوری و با رعایت کامل توصیه‌ها برگزار و مدارسی که دانش آموزان در آن حاضر نیستند، برنامه‌ها در فضای مجازی و بستر‌های ایجاد شده از جمله شبکه شاد، اجرایی خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: روز دوازدهم بهمن، بعد از عطر افشانی و ادای احترام به مقام شامخ شهدای گرانقدر میهن اسلامی، زنگ انقلاب در مرکز استان در مدرسه پورسینا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی نواخته می‌شود و مشابه این مراسم در مدارس شهرستان نیز با تعداد محدود معلمان، دانش‌آموزان و مسئولان برگزار خواهد شد.

ناصری گفت: طراحی و اجرای این برنامه‌ها توسط دانش‌آموزان و با همراهی و مشارکت معلمان و مدیران مدارس اجرا می‌شود که تاکید بر این شده از ابزار هنر در معرفی دستاورد‌های انقلاب اسلامی مورد استفاده قرار گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل، بیان کرد: انواع یادواره‌ها، جشنواره‌ها، نمایشگاه‌ها و مسابقات با ابتکار و نوآوری پیش‌بینی شده است که بصورت مجازی و حضوری جهت معرفی اهداف، اررزش‌ها و آرمان‌های امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری برای نسل امروزی و شکل گیری شخصیت انقلابی دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام
captcha