نگاهی به فعالیت اتحادیه قرآنی همدان در بهمن‌ماه
کد خبر: 3954035
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۸

نگاهی به فعالیت اتحادیه قرآنی همدان در بهمن‌ماه

گزارشی اجمالی از برنامه‌های اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی همدان ارائه می‌شود.

هاشم سعیدی شکوه، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت همدان در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به برنامه‌های ایام بهمن‌‌ماه استان، گفت: برگزاری محفل انس با قرآن با عنوان «کوثر وحی» ویژه بانوان با تجلیل از 30 بنوی فعال قرآنی در عرصه مدیریت، آموزش و مربیگری، پیشکسوت و  برگزاری برنامه فجر قرآنی ویژه آقایان همراه با پخش زنده از شبکه قرآن و معارف سیما و تجلیل از سه نفر از قاریان قرآن استان چون مهدی ساعد، یاسین پورغیاثیان و علیرضا صفاریان، از جمله اهم برنامه‌های این ایام بود.

وی ادامه داد: همچنین مسابقه آنلاین با عنوان «روایت دلبری» با مضمون وصیتنامه سردار شهید قاسم سلیمانی ویژه عموم علاقه‌مندان برگزار شد که با استقبال شرکت‌کنندگان همراه بود و مهلت ارسال پاسخنامه روز گذشته، 26 بهمن‌ماه پایان یافت.

سعیدی شکوه با اشاره به دوره‌های آموزش عمومی که از سوی تشکل‌های قرآنی استان برگزار می‌شود، گفت: بیشتر دوره‌های مؤسسات در بستر فضای مجازی تشکیل می‌شود. کرونا موجب شد تا تعداد بسیاری از شرکت‌کنندگان دوره‌های مؤسسات قرآنی کم شوند و این آسیب کرونا به تشکل‌های قرآنی نه تنها در سطح استان بلکه تمامی کشور بود.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت همدان بیان کرد: دوره‌های حضوری نیز با ظرفیت حداقلی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود. محوریت دوره‌های آموزشی مؤسسات بر حفظ جزء سی‌ام و حفظ ترتیبی قرآن است.

انتهای پیام
captcha