ضرورت اتمام ساخت مساکن مهر باقی‌مانده آذربایجان‌غربی تا اردیبهشت سال آینده
کد خبر: 3955209
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۰

ضرورت اتمام ساخت مساکن مهر باقی‌مانده آذربایجان‌غربی تا اردیبهشت سال آینده

استاندار آذربایجان‌غربی با تأکید بر اینکه بخش عمده پرونده مسکن مهر در این دولت به سرانجام رسیده است، گفت: هزار و ۹۰۰ واحد مسکن مهر باقی‌مانده استان باید تا پایان اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ به اتمام برسد.

ارسالی| ضرورت اتمام ساخت مساکن مهر باقی‌مانده آذربایجان‌غربی تا اردیبهشت سال آیندهبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، به نقل‌ از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌غربی، محمدمهدی شهریاری، استاندار آذربایجان‌غربی، ۲ اسفند‌ماه، در جلسه شورای تأمین مسکن که با حضور احمد اصغری مهرآبادی، معاون وزیر و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس گزارش راه و شهرسازی تا پایان سال جاری یک‌هزار واحد مسکن مهر از مجموع هزار و ۹۰۰ واحد باقی‌مانده تحویل متقاضیان می‌شود.

وی افزود: ۹۰۰ واحد باقی‌مانده نیز که بیشتر در تأمین خدمات روبنایی دچار مشکل هستند، باید تا پایان اردیبهشت سال آینده به اتمام برسد و پرونده مسکن مهر استان بسته شود.

استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه طی سال‌جاری ۱۵۰ میلیارد ریال برای تامین خدمات زیربنایی و روبنایی از محل اعتبارات استانی برای مساکن مهر تخصیص یافته، گفت: اعتبار مورد نیاز برای اتمام واحدهای باقی‌مانده ۱۰۰ میلیارد ریال است.

شهریاری گفت: با توجه به اینکه عمده نیازمندان مسکن از قشر ضعیف و متوسط جامعه هستند و باید در تخصیص تسهیلات بانکی با سود بالا تجدید نظر شود تا مردم بیشتری داوطلب مشارکت در طرح اقدام ملی مسکن باشند.

وی در ادامه به مشکلات تاریخی برخی تعاونی‌های مسکن از جمله فرهنگیان سردشت و بسیج ارومیه اشاره کرد و خواستار مساعدت وزارت راه و شهرسازی در سرعت‌بخشی به مشکلات اعضای این تعاونی‌ها شد.

احمد اصغری مهرآبادی، معاون وزیر و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن نیز در این جلسه با پرداخت ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای اتمام واحدهای مسکن مهر باقی‌مانده استان موافقت کرد.

انتهای پیام
captcha