تغییر زمان آزمون سراسری قرآن و عترت در خراسان شمالی
کد خبر: 3957036
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶

تغییر زمان آزمون سراسری قرآن و عترت در خراسان شمالی

رئیس گروه دفتر قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی از برگزاری نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در بهار ۱۴۰۰ در استان خبر داد.

نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت بهار ۱۴۰۰ در خراسان شمالی برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی و پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی، علی‌اصغر نودهی، رئیس گروه دفتر قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی، گفت: نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت به‌دلیل مشکلات و فراهم نشدن زیرساخت فنی در بهار سال آینده برگزار خواهد شد.

رئیس گروه دفتر قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی افزود: این آزمون قرار بود در روزهای ۱۳ تا ۱۵ اسفندماه برگزار شود و بیش از دو  هزار نفر از خراسان شمالی برای شرکت در آزمون ثبت نام کردند.

وی تصریح کرد: نوزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت برای اولین‌بار به‌صورت مجازی در 14 رشته شامل ترجمه و مفاهیم قرآن کریم در دو رشته ترجمه سوره بقره و تفسیر سوره بقره، بخش معارف اهل بیت(ع) در سه رشته حفظ و مفاهیم نهج‌البلاغه، حفظ و مفاهیم صحیفه سجادیه و سبک زندگی معصومان و حفظ قرآن کریم در رشته‌های حفظ و مفاهیم جزء۳۰، حفظ و مفاهیم جزء اول، حفظ و مفاهیم سوره بقره، حفظ و مفاهیم پنج جزء اول، حفظ و مفاهیم ۱۰ جزء اول، حفظ و مفاهیم ۱۵ جزء اول، حفظ و مفاهیم ۲۰ جزء اول، حفظ و مفاهیم ۲۵ جزء اول و حفظ و مفاهیم کل قرآن کریم برگزار می‌شود.

نودهی گفت: برنامه‌های قرآنی فرهنگ و ارشاد اسلامی در دوران شیوع ویروس کرونا تعطیل نشد و با همت فعالان قرآنی به‌صورت مجازی در حال اجراست.

انتهای پیام
captcha