تمدید مهلت ارسال اثر به چهارمین «جشنواره ملی مطبوعات آیات»
کد خبر: 3961522
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵

تمدید مهلت ارسال اثر به چهارمین «جشنواره ملی مطبوعات آیات»

معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه از تمدید مهلت ارسال اثر به چهارمین جشنواره ملی مطبوعات آیات تا ۲۷ فروردین‌ماه خبر داد.

محسن کرمیان، معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از تمدید مهلت ارسال اثر به چهارمین جشنواره ملی مطبوعات آیات خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره با محوریت موضوعات مرتبط با قرآن کریم به میزبانی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان برگزار می‌شود که مهلت ارسال آثار به جشنواره تا ۲۷ فروردین‌ماه سال‌جاری تمدید شد.

وی افزود: چهارمین «جشنواره ملی مطبوعات آیات» در موضوعات مرتبط با مفاهیم و آموزه‌های قرآن کریم و معارف اهل‌بیت(ع) ویژه خبرنگاران و فعالان رسانه، تولیدکنندگان محتوا در فضای چند رسانه‌ای، فعالان فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، فعالان، مؤسسات و نهاد‌های تخصصی قرآنی و عموم علاقه‌مندان به فرهنگ، هنر و رسانه قرآنی برگزار می‌شود.

کرمیان تصریح کرد: این جشنواره در دو بخش اصلی و ویژه برگزار می‌شود که بخش اصلی آن شامل رشته‌های سرمقاله و یادداشت، گزارش (خبری یا توصیفی)، مصاحبه، خبر، تیتر و عکس است و بخش ویژه جشنواره با موضوع تولیدات چندرسانه‌ای در موضوع قرآن کریم، رشته‌های انیمیشن، موشن گرافیک، پادکست، اینفوگرافیک، پوستر یا اعلان و کلیپ خواهد بود.

معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه افزود: علاقه‌مندان می‌توانند آثار تولیدی خود را از طریق نشانی سایت ayat.farhang.gov.ir به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha