جوان‌گرایی در حوزه‌های مختلف می‌تواند بهترین دستاورد‌ها را داشته باشد
کد خبر: 3963047
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۶

جوان‌گرایی در حوزه‌های مختلف می‌تواند بهترین دستاورد‌ها را داشته باشد

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه بیشترین افراد جامعه را جوانان تشکیل می‌دهند لذا جوان‌گرایی در حوزه‌های مختلف می‌تواند بهترین دستاورد‌ها را داشته باشد.

جوان‌گرایی در حوزه‌های مختلف می‌تواند بهترین دستاورد‌ها را داشته باشدعلی نیکزاد، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در گفتگو با ایکنا از اردبیل با اشاره به وجود ۷۰ هزار جمعیت فاقد شغل در اردبیل، اظهار کرد: با توجه به اینکه بیشترین افراد جامعه را جوانان تشکیل می‌دهند لذا جوان‌گرایی در حوزه‌های مختلف بنابر سفارش مقام معظم رهبری می‌تواند بهترین دستاورد‌ها را داشته باشد.

وی همچنین با اشاره به شعار سال رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: تحقق شعار تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها در گرو تلاش، فعالیت و کوشش مستمر و شبانه‌روزی مدیران دستگاه‌های مختلف کشور و استان است و استفاده حداکثری از دانش نخبگان بومی می‌تواند راه برون‌رفت اردبیل از رکود و مشکلات اقتصادی کنونی باشد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی، کاندیداتوری‌اش را برای ریاست جمهوری رد نکرد و بیان کرد: انتخابات ریاست جمهوری جلوه‌گاه اراده ملی ایرانیان برای انتخاب شایسته‌ترین فرد و اداره مطلوب امورات ۴ ساله کشور است.

نیکزاد با بیان اینکه برای اجرای سریع و با کیفیت طرح‌های مهم و کلان عمرانی و صنعتی استان لازم است مدیران اجرایی استان بسیار فعال‌تر و کوشا‌تر از سال‌های گذشته ظاهر شوند، تصریح کرد: با جذب اعتبارات لازم تا پایان مجلس کنونی مشکل آب شرب، ارتباطات و زیرساخت‌های راهی که از اصلی‌ترین نیازمندی‌های مردم روستا‌های اردبیل است مرتفع خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به ارائه تسهیلات باز آفرینی بافت‌های فرسوده شهری، افزود: اعتبارات لازم برای برخی بافت‌های فرسوده اختصاص یافته که امیدواریم در سال جاری به طور کامل تحقق یابد همچنین در محلات ۱۳ گانه نیز باید فقر کالبدی، اقتصادی و آموزشی از بین برود تا چهره واقعی و فرهنگی استان اردبیل به خوبی به نمایش در بیاد.

نائب رئیس مجلس با بیان اینکه در زمینه افتتاح و بهره برداری کامل باند اصلی فرودگاه اقدامات مناسبی صورت نگرفته، افزود: فرصت داده شده برای انجام پروژه اصلی فرودگاه اردبیل تا خرداد ۱۴۰۰ است که امیدواریم در سال ۱۴۰۰ یک فروند هواپیما ثابت و مستقر در فرودگاه اردبیل داشته باشیم.

انتهای پیام
captcha