پویش «بهار قرآن» در شهرستان گرمه آغاز شد
کد خبر: 3966185
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱

پویش «بهار قرآن» در شهرستان گرمه آغاز شد

به همت دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی و کانون بسیج هنرمندان گرمه فعالیت‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان رنگ قرآنی به خود گرفت و با برگزاری «پویش کودک قرآنی من» و «مسابقه اذان» بهار قرآن آغاز شد.

بهار قرآن در شهرستان گرمه آغاز شدبه گزارش ایکنا از خراسان شمالی، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی،  مسعود بهشتی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمه با اشاره به اینکه هم زمان با ماه مبارک رمضان برنامه‌های مختلفی با همکاری انجمن قرآن و عترت شهرستان گرمه برگزار می‌شود از «پویش کودک قرآنی من» ویژه کودکان زیر 10 سال این شهرستان خبرداد و تصریح کرد: علاقه‌مندان تا پایان ماه مبارک رمضان فرصت دارند تا فیلم‌های تلاوت قرآن کودکان خود را در فضای مجازی به شماره 09365258691 ارسال  کنند.

بهشتی برگزاری «مسابقه اذان» ویژه کودکان زیر 10 سال را از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده بیان و تصریح کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه نیز باید فیلم اذان‌گویی فرزندان پسر خود را از طریق فضای مجازی ارسال کنند.

وی ادامه داد: این رویداد به همت اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گرمه، کانون بسیج هنرمندان این شهرستان و دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان تا پایان ماه مبارک فرصت دارند تا نسبت به ارسال آثار خود اقدام کنند.

بهشتی، برگزاری نمایشگاه خوشنویسی، پوستر، سبک زندگی، عکس‌های آفرینش الهی، نمایشگاه قرآن و عترت، مسابقه نقاشی کودکان شامل داستان‌های قرآنی، مسابقه روایت قصه‌های قرآنی، ترتیل سوره قدر کودکان و قرائت قرآن کریم، نمایشگاه کتاب‌های قرآنی و کتابت قرآن به همت انجمن خوشنویسی و قرآن را از دیگر فعالیت‌های این اداره در ایام ماه مبارک رمضان برشمرد.

 

انتهای پیام
captcha