جذب ۱۲۰۲ حامی جدید در کمیته امداد کهگیلویه‌ و بویراحمد
کد خبر: 3975552
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶

جذب ۱۲۰۲ حامی جدید در کمیته امداد کهگیلویه‌ و بویراحمد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال هزار و ۲۰۲ حامی جدید به حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد استان افزوده شده است.

جذب ۱۲۰۲ حامی جدید در کمیته امداد کهگیلویه‌وبویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌ و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد، 13 خردادماه در سخنانی، اظهار کرد: هشت هزار و ۶۳۸ حامی ایتام و فرزندان محسنین کمیته امداد هستند که هزار و ۲۰۲ نفر از آن‌ها در سال جاری و به‌خصوص در ماه مبارک رمضان امسال جذب‌ شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه طرح اکرام ایتام یکی ازمهم‌ترین طرح‌های مشارکتی کمیته امداد است، افزود: ایتام، فرزندان بی‌سرپرستی هستند که پدر از دست داده‌اند و فرزندان محسنین، فرزندان خانواده‌های نیازمندی هستند که سرپرست خانوار به دلایلی ازجمله بیماری و ازکارافتادگی توان تأمین هزینه‌های زندگی خود را ندارند.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: در حال حاضر هشت هزار و ۶۷۴ یتیم و فرزند محسنین از حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بهره‌مند هستند که از این تعداد دو هزار و ۷۲۴ نفر یتیم و مابقی فرزندان محسنین هستند.

مبشری بیان کرد: از مجموع ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان، هشت هزار و ۹۵ نفر دارای حامی و ۵۷۹ نفر بدون حامی هستند.

وی با اشاره به اینکه از ۵۷۹ نفر یتیم و فرزندان محسنین بدون حامی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، ۵۷۰ نفر فرزند محسنین و ۹ نفر فرزند یتیم هستند، اظهار کرد: از مردم خیر و نیکوکار دعوت می‌کنیم تا با حمایت و سرپرستی فرزندان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان یاریگر نیازمندان باشند و خیر دنیا و آخرت را نصیب خود کنند.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در خصوص درگاه‌های مشارکتی کمیته امداد برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین، گفت: حامیان نیکوکار علاوه بر مراجعه حضوری به کمیته امداد، می‌توانند با مراجعه به سایت ekram.emdad.ir بدون واسطه، فرزند موردنظر خود را انتخاب و با دریافت شماره‌ حساب، مبلغی را که تمایل دارند، به‌صورت مستقیم به‌حساب فرزند معنوی خود واریز کنند.

انتهای پیام
captcha