به گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از آستان نیوز، عمار خسروجردی، مدیر ارتباطات و اطلاعرسانی آستان قدس رضوی با اعلام این خبر گفت: همزمان با ایام دهه کرامت، فعالیتها و خدمات آستان قدس رضوی در قالب 17 طرح افکارسنجی و با حجم نمونه بیش از 10 هزار نفر مورد بررسی قرار گرفت.
وی تبلیغات محیطی گسترده را یکی دیگر از برنامههای ویژه این مدیریت در طول دهه کرامت عنوان کرد و افزود: در دهه کرامت تبلیغات محیطی گسترده از طریق نصب بیلبوردها و استرابوردها و ... برای معرفی برنامههای آستان قدس و خدمات مربوطه در بخش تبلیغات محیطی انجام گرفت.
خسروجردی افزود: طراحی، چاپ و نصب بنر به تعداد 295 بنر در قالب رولاپ، بیلبورد و استرابورد، طراحی و چاپ و نصب قریب به 400 پرده، کتیبه و پرچم و همچنین طراحی، چاپ و نصب بیلبورد ویژه در پایانه مسافربری مشهد، موسسات آستان قدس و در اطراف حرم مطهر رضوی از دیگر اقدامات این مجموعه در این ایام بود.
مدیر ارتباطات و اطلاعرسانی آستان قدس رضوی تولید محتواهای متنی، کتاب، تولید و توزیع بیش از 4500 نوع هدایا و اقلام عمومی، تولید بیش از 1200 منشور تک برگی شامل نقشه، بروشور، پوستر و... توزیع 5790 عدد از اقلام متبرکه شامل پک ارمغان رضوی، نمک و نبات متبرک، پوستر و... بین متقاضیان را از دیگر فعالیتهای این مجموعه در دهه کرامت امسال برشمرد.
خسروجردی گفت: همزمان با ایام دهه کرامت بیش از دو میلیون و 300 هزار ثانیه معادل 645 ساعت تیزر از نمایشگرهای شهری واقع درچهارراه شهدا، چهارراه خیام، نمایشگرهای داخل و خارج از حرم مطهر رضوی پخش شد. برگزاری 26 همایش با حضور بیش از 1500 مخاطب و برپایی نمایشگاه رواق خدمت نیز از دیگر خدمات این مجموعه در دهه کرامت بود.
انتهای پیام