17 طرح نظرسنجی زائرمحور در ایام دهه کرامت اجرا شد
کد خبر: 3980674
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۳

17 طرح نظرسنجی زائرمحور در ایام دهه کرامت اجرا شد

مدیر ارتباطات و اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی از اجرای 17 طرح نظرسنجی زائر محور در ایام دهه کرامت خبر داد.

17 طرح نظرسنجی زائرمحور در ایام دهه کرامت اجرا شدبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از آستان نیوز، عمار خسروجردی، مدیر ارتباطات و اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی با اعلام این خبر گفت: همزمان با ایام دهه کرامت، فعالیت‌ها و خدمات آستان قدس رضوی در قالب 17 طرح افکارسنجی و با حجم نمونه بیش از 10 هزار نفر مورد بررسی قرار گرفت.

وی تبلیغات محیطی گسترده را یکی دیگر از برنامه‌های ویژه این مدیریت در طول دهه کرامت عنوان کرد و افزود: در دهه کرامت تبلیغات محیطی گسترده از طریق نصب بیلبوردها و استرابوردها و ... برای معرفی برنامه‌های آستان قدس و خدمات مربوطه در بخش تبلیغات محیطی انجام گرفت.

خسروجردی افزود: طراحی، چاپ و نصب بنر به تعداد 295 بنر در قالب رولاپ، بیلبورد و استرابورد، طراحی و چاپ و نصب قریب به 400 پرده، کتیبه و پرچم و همچنین طراحی، چاپ و نصب بیلبورد ویژه در پایانه مسافربری مشهد، موسسات آستان قدس و در اطراف حرم مطهر رضوی از دیگر اقدامات این مجموعه در این ایام بود.

مدیر ارتباطات و اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی تولید محتواهای متنی، کتاب، تولید و توزیع بیش از 4500 نوع هدایا و اقلام عمومی، تولید بیش از 1200 منشور تک برگی شامل نقشه، بروشور، پوستر و... توزیع 5790 عدد از اقلام متبرکه شامل پک ارمغان رضوی، نمک و نبات متبرک، پوستر و... بین متقاضیان را از دیگر فعالیت‌های این مجموعه در دهه کرامت امسال برشمرد.

خسروجردی گفت: همزمان با ایام دهه کرامت بیش از دو میلیون و 300 هزار ثانیه معادل 645 ساعت تیزر از نمایشگرهای شهری واقع درچهارراه شهدا، چهارراه خیام، نمایشگرهای داخل و خارج از حرم مطهر رضوی پخش شد. برگزاری 26 همایش با حضور بیش از 1500 مخاطب و برپایی نمایشگاه رواق خدمت نیز از دیگر خدمات این مجموعه در دهه کرامت بود.

انتهای پیام
captcha