«قرآن،امید و زندگی»؛ شعار طرح قرآنی ۱۴۵۵
کد خبر: 3982197
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۰

«قرآن،امید و زندگی»؛ شعار طرح قرآنی ۱۴۵۵

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کردستان شعار طرح 1455 را «قرآن، امید و زندگی» دانست و گفت: این طرح با مشارکت کانون‌های مساجد کردستان برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از کردستان، کامل گلباغی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد کردستان، شامگاه گذشته، 14 تیرماه در نشست توجیهی طرح قرآنی ۱۴۵۵ که در راستای تشریح و همکاری کانون‌های مساجد در این طرح شامگاه گذشته، 14 تیرماه در مجتمع فجر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: این طرح به مناسبت یک‌هزار و چهارصد و پنجاه و پنجمین سال نزول قرآن کریم و با مشارکت نهادها، سازمان‌ها و معاونت‌های صدا و سیما اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طرح 1455 به عنوان یک طرح ملی بوده و از پنجم تیر ماه آغاز شده است، افزود: اجرای اسن طرح قرآنی تا 12 شهریورماه به مدت 70 روز استمرار خواهد داشت.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کردستان شعار طرح 1455 را «قرآن، امید و زندگی» دانست و بیان کرد: این طرح با مشارکت کانون‌های مساجد کردستان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: طرح 1455 در دو بخش جشنواره و مسابقه پیامکی برگزار می‌شود که در بخش پیامکی شماره 300004444 در دسترس شرکت‌کنندگان بوده و هر روز به 10 نفر منتخب جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌شود. در بخش جشنواره نیز رشته‌های فیلم کوتاه، خوشنویسی، نقاشی، شعر، داستان‌نویسی، گرافیک و محصولات چندرسانه‌ای لحاظ شده است.

گلباغی در پایان یادآور شد: امیدواریم در این طرح شاهد مشارکت کانون‌های مساجد استان باشیم، چرا که این طرح شامل 300 امتیاز در سامانه فهماست که در سال 1400 مورد ارزیابی و محاسبه قرار می‌گیرد.

انتهای پیام
captcha