برپایی نمایشگاه پوستر و عکس کانون‌های مساجد در سنندج
کد خبر: 3992838
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸

برپایی نمایشگاه پوستر و عکس کانون‌های مساجد در سنندج

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کردستان از برپایی نمایشگاه پوستر و عکس در سنندج خبر داد و گفت: این عکس‌ها متعلق به جمعی از هنرمندان سنندجی در جشنواره آیات بوده است که به مناسبت روز جهانی مساجد برپا شد.

کامل گلباغی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: نمایشگاهی در قالب عکس و پوستر با هدف نمایش، بازیابی و‌ تبیین عملکرد و فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد در مسجد خدیجه کبری(س) در معرض نمایش قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه عکس و تصویر بهترین ابزار انتقال پیام است، افزود: در این نمایشگاه عکس فعالان قرآنی و فعالیت‌های کانون‌ها به بهترین شکل به تصویر کشیده شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان کردستان از برپایی نمایشگاه پوستر و عکس کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد در سنندج خبر داد و گفت: این عکس‌ها متعلق به جمعی از هنرمندان سنندجی در جشنواره آیات بوده است که به مناسبت روز جهانی مساجد برپا شده است.

وی با اشاره به جایگاه ‌و اهمیت مساجد در جامعه، یادآور شد: مسجد پایگاهی است که سعادت دنیا و آخرت انسان را تضمین می‌کند و مرکز فرماندهی حکومت اسلامی بوده و امروز نیز مساجد در گام دوم انقلاب و در مسیر تحقق تمدن نوین اسلامی کارکردهای خود را به صورت جدی دنبال می‌کند.

انتهای پیام
captcha