اعلام ویژه برنامه‌های سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر در خراسان شمالی
کد خبر: 4005695
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵

اعلام ویژه برنامه‌های سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر در خراسان شمالی

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) در خراسان شمالی گفت: حدود 20 عنوان برنامه به مناسبت سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر در استان اجرا می‌شود.

اعلام ویژه برنامه‌های سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر در خراسان شمالیموسی دانش‌طلب، مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) در استان، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان شمالی، با اشاره به اینکه در سال جاری حدود 20 عنوان برنامه به مناسبت سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر در استان اجرا می‌شود، بیان کرد: برگزاری هشتمین دوره از سلسله مسابقات کتابخوانی در امتداد ظهور با محوریت کتاب "شهدا بهترین الگوی منتظران" نوشته امید درویشی، از 24 مهر لغایت 23 آبان ماه، برگزاری جشن های مردمی در برخی نقاط شهر، راه اندازی پویش های مردمی در فضای مجازی با عنوان #عید_بیعت در استان اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: راه اندازی کاروان شادی، برگزاری جشن بیعت با امام زمان عج در مساجد بقاع متبرکه و محالت و حاشیه شهر ها با رعا یت دستور العمل های بهداشتی، برگزاری کارگاه‌ها و نشست‌های مهدوی در دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه، دعوت از هنرمندان و نویسندگان و مردم جهت شرکت در جشنواره عید تا عید با عناوین مختلف فرهنگی و هنری، نور افشانی در شب نهم ربیع و فضا سازی شهری از دیگر برنامه‌های سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر در استان است.

دانش‌طلب با اشاره به اینکه به علت شیوع کرونا برنامه‌های سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود، اضافه کرد: هر سال در برنامه‌های این ایام مهمانان مختلفی از استان قم دعوت می‌شدند اما در سال جاری به علت شیوع کرونا مهمانی از خارج از استان دعوت نکردیم.

دبیر شورای فعالیت‌های مهدوی در خراسان شمالی تصریح کرد: تأکید ما برای برگزاری برنامه‌های مهدوی استفاده از ظرفیت مردمی و هیئت‌ها است و بنیاد فرهنگی مهدویت امکانات مورد نیاز را برای اجرای برنامه‌ها در اختیار گروه‌های مردمی قرار می‌دهد و علاقه‌مندان اجرای برنامه‌ها را برعهده دارند.

دانش‌طلب در پایان تصریح کرد: شیوع کرونا در تعداد و کیفیت اجرای برنامه‌ها مؤثر بوده است و امیدواریم بدون نگرانی از کرونا در آینده بتوانیم برنامه‌های بیشتری و با حضور حداکثری مردم برگزار کنیم.

انتهای پیام
captcha