تمدید مهلت ثبت نام در چهارمین جشنواره سراسری قرآن و عترت در خراسان شمالی
کد خبر: 4005969
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴

تمدید مهلت ثبت نام در چهارمین جشنواره سراسری قرآن و عترت در خراسان شمالی

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: مهلت ثبت نام در چهارمین جشنواره سراسری قرآن و عترت خراسان شمالی ویژه همسر و فرزندان طلاب تمدید شد.

تمدید مهلت ثبت نام در چهارمین جشنواره سراسری قرآن و عترت در خراسان شمالیحمزه بابایی مقدم، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان شمالی با اشاره به اینکه مهلت ثبت نام در چهارمین جشنواره سراسری قرآن و عترت تمدید شده است، اظهار کرد: زمان ثبت‌نام تا پایان مهرماه ۱۴۰۰ تمدیدشده است و علاقه‌مندان می‌توانند از مزایایی همچون آموزش رایگان، اعطای مدرک و اهدای جوایز به برگزیدگان بهره‌مند شوند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی اضافه کرد: این جشنواره قرآنی، ویژه همسر و فرزندان طلاب، در رشته‌های حفظ، قرائت ترتیل، قرائت تحقیق، تفسیر، اذان، صحیفه سجادیه، نهج‌البلاغه، نقاشی و قرائت صحیح نماز در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در خانواده‌ها نقش همسر و فرزندان در مقاطع سنی کودکان و نوجوانان و جوانان به‌قدری مهم، حساس و سرنوشت‌ساز است که نمی‌توان در طراحی و اجرای فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی از آن غفلت کرد، افزود: نگاه صحیح به قرآن در خانواده مایه اصلی رشد و تعالی آن است و باور داشتن به این نگاه، تغییر اساسی در سبک زندگی خانواده ایجاد می‌کند که با تمسک به قرآن و استفاده از آموزه‌های قرآنی می‌توان زندگی آرام توأم با معنویات را به خانواده‌ها هدیه کرد.

حمزه بابایی مقدم بیان کرد: در پیش گرفتن سبک زندگی قرآنی، حرکت به‌سوی کمال وزندگی الهی را محقق می‌کند و از طرفی نقش مؤثر و بی‌نظیر کلام‌الله مجید و تعالیم اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) در رشد و بالندگی فکری، اخلاقی و رفتاری انسان‌ها و خانواده‌ها به‌ویژه کودکان، نوجوانان و جوانان، حقیقتی مهم و تأمل‌برانگیز است.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در پایان گفت: ثبت‌نام در این طرح به‌صورت اینترنتی خواهد بود و مسابقات و اختتامیه مرحله استانی طی زمان‌بندی انجام‌شده برگزار شده و نفرات و اثرات برگزیده به مرحله کشوری راه می‌یابند. متقاضیان جهت ثبت‌نام در کلاس‌های آموزشی جشنواره قرآن و عترت در سایت دارالقرآن الکریم به لینک https://lms.telavat.com/addon/tolab.aspx مراجعه نمایند.

انتهای پیام
captcha