اعلام شرایط استفاده دانشجویان از خوابگاه‌های دانشگاه شهرکرد
کد خبر: 4009228
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۶:۵۵

اعلام شرایط استفاده دانشجویان از خوابگاه‌های دانشگاه شهرکرد

معاون آموزشی دانشگاه شهرکرد شرایط حضوری شدن آموزش و نحوه حضور دانشجویان در خوابگاه‌های دانشجویی را تشریح کرد.

حمدالله مشتاقی معاون آموزشی دانشگاه شهرکرد

حمدالله مشتاقی، معاون آموزشی دانشگاه شهرکرد در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اینکه بازگشایی خوابگاه‌های این دانشگاه با دانشجویان دکترای تخصصی آغاز شد، اظهار کرد: این تصمیم درواقع مصوبه کمیته آموزش عالی استان و مجموعه دانشگاه‌های استان بود و به این نتیجه رسید که در مرحله نخست، دانشجویان دکترای تخصصی دانشگاه‌ها از جمله دانشگاه شهرکرد در دانشگاه حضور یابند، لذا خوابگاه برای این افراد بازگشایی شد.

وی ادامه داد: همچنین بر اساس مصوبه یادشده‌، در حال حاضر دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا که در حال تدوین پایان‌نامه و رساله هستند نیز می‌توانند در دانشگاه حضور داشته باشند و خوابگاه نیز برای آنان تأمین شده و بر اساس پروتکل‌های بهداشتی ابلاغ شده می‌توانند از خوابگاه استفاده کنند.

مشتاقی بیان کرد: در ادامه باید دید برای دانشجویان کارشناسی با در نظر گرفتن شرایط کرونایی و روند واکسیناسیون، چه تصمیمی اتخاذ خواهد شد اما به‌نظر می‌رسد این ترم امکان برگزاری حضوری کلاس‌ها برای دانشجویان کارشناسی وجود ندارد و تصمیم برای بازگشایی کامل دانشگاه‌ها به ترم آینده موکول شود.

عضو هیئت علمی دانشگاه شهرکرد با ذکر اینکه در حال حاضر ظرفیت خوابگاه‌ها به یک سوم تقلیل پیدا کرده است، افزود: برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی و رعایت فاصله اجتماعی، در هر اتاق دو یا سه نفر امکان سکونت دارند لذا محدودیت زیادی برای پذیرش دانشجویان با تمام ظرفیت وجود دارد.

مشتاقی گفت: یکی از شروط اصلی حضور دانشجویان در دانشگاه‌ها ارائه کارت واکسیناسیون است و تمامی دانشجویانی که در خوابگاه‌ها ساکنند، واکسینه شده‌اند.

انتهای پیام
captcha