نشست «چالش‌های سبک زندگی اسلامی در دنیای مدرن» برگزار می‌شود
کد خبر: 4009432
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷
در ایکنا؛

نشست «چالش‌های سبک زندگی اسلامی در دنیای مدرن» برگزار می‌شود

نشست «چالش‌های سبک زندگی اسلامی در دنیای مدرن» فردا، 10 آبان‌ماه با حضور اندیشمندانی از ایران و تونس در ایکنا برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ این نشست نیمه حضوری در راستای سلسله نشست‌های تخصصی بین‌المللی اسلام‌شناسی به همت اداره‌کل همکاری‌های علمی و دانشگاهی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و با همکاری و مشارکت خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) و رایزنی فرهنگی ایران در تونس در بستر «اسکایپ» برگزار می‌شود.

این برنامه فردا دوشنبه، 10 آبان ساعت 15 تا 16 به وقت تهران به زبان عربی در استودیو مبین ایکنا برگزار می‌شود و علی‌اکبر ضیایی، مدیرکل اداره‌کل همکاری‌های علمی و دانشگاهی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و نویسنده و پژوهشگر ایرانی مدیریت آن را بر عهده خواهد داشت.

آیت‌الله سیدمنذر الحکیم، استاد حوزه و دانشگاه، نویسنده و رئیس پژوهشکده «الذریة النبویة» قم و بدری المَدانی، کارشناس علوم اسلامی از تونس سخنرانان نشست خواهند بود که در بستر اسکایپ مباحث مرتبط با نشست را تبیین می‌کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند با ورود به لینک «https://join.skype.com/EwqkuKA4OebN» در ساعت اعلام‌شده از برنامه‌های نشست «چالش‌های سبک زندگی اسلامی در دنیای مدرن» بهره‌مند شوند.

نشست «چالش‌های سبک زندگی اسلامی در دنیای مدرن» برگزار می‌شود

انتهای پیام
captcha