مجلس، حق ‌نوار‌ مرزی‌ کارکنان‌ دولت‌ را به خراسان‌شمالی بازگرداند
کد خبر: 4017667
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱
نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی:

مجلس، حق ‌نوار‌ مرزی‌ کارکنان‌ دولت‌ را به خراسان‌شمالی بازگرداند

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان و گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی از روند برقراری مجدد حق کارکنان دولت در مناطق مرزی برای مراکز استان و شهرستان‌های مرزی خبر داد.

محمد وحیدی، نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان و گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامیمحمد وحیدی، نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان و گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی، .

وی ادامه داد: بلافاصله پس از صدور این رای، در مجلس با فراکسیون مرزنشینان به ریاست دکتر مالکی و با حضور حدود ۱۰۰ نفر از نمایندگان مجلس جلسه‌ای گذاشته و نمایندگان مجلس طوماری را امضا کرده و این طومار را  به دیوان عدالت اداری فرستادیم.
وحیدی در خصوص پیگیری‌های صورت گرفته، اظهار کرد: به نمایندگی از فراکسیون به دیدار رئیس دیوان عدالت اداری رفتم و طی این دیدار دستور به برگزاری مجدد هیئت عمومی داده شد.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان و گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی افزود:  در زمان فعالیت آیت الله رئیسی در قوه قضاییه، وی دستوری مبنی بر تشکیل هیات‌های کارشناسی، به دیوان عدالت اداری صادر کردند.

وی ادامه داد: با تشکیل هیئت‌های کارشناسی در چند جلسه، هیئت‌های کارشناسی برقراری مجدد حق کارکنان دولت در مناطق مرزنشین را تایید کردند.

وحیدی در خصوص ادامه روند حق کارکنان دولت در مناطق مرزنشین، بیان کرد: طی چند روز گذشته،  در مجلس شورای اسلامی جلسه‌ای با حضور نمایندگان مجلس و شورای عالی قضایی و با حضور رئیس قوه قضائیه برگزار شد که طی این جلسه با همراهی جمعی از نمایندگان مجلس این موضوع را مطرح کردیم.

نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی افزود: در جلسه اخیری که با هیات عمومی  و ۱۱۰ نفر از قضات دیوان عدالت اداری برگزار شد، رای قبلی نقض و حق برقراری مناطق مرزی به کارکنان دولت تصویب شد و این حق طی این ماه برقرار خواهد شد.

وحیدی تصریح کرد: این حق مشمول خراسان شمالی نیز می‌شود و در شهرستان‌هایی که مناطق مرزی داشتیم و مرکز استان طبق مصوبه جدید، حق مرزی به عنوان حق کارکنان دولت مجددا برقرار می‌شود.

انتهای پیام
captcha