چهارمین رزمایش کمک‌های مؤمنانه در پردیس / توزیع یک میلیون و ۲۰۰ بسته در شهرستان‎های استان تهران
کد خبر: 4017916
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴

چهارمین رزمایش کمک‌های مؤمنانه در پردیس / توزیع یک میلیون و ۲۰۰ بسته در شهرستان‎های استان تهران

فرمانده سپاه شهرستان پردیس از توزیع ۶۷۰ بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان به مناسبت هفته بسیج در قالب طرح کمک‌های مؤمنانه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایکنا، عصر چهارشنبه 10آذر، با حضور سردار ولی زاده؛ جانشین سپاه سیدالشهدای استان تهران، امام جمعه شهرستان پردیس و سرگرد گرمابدری؛ فرمانده سپاه پردیس تعداد ۶۷۰ بسته کمک‌های معیشتی در قالب چهارمین رزمایش کمک‌های مؤمنانه آماده شد.

سردار قربان محمد ولی‎زاده در گفت‌وگو با ایکنا، ضمن تقدیر از بسیجیان و تلاش‌های انجام شده طی مدت شیوع ویروس و مشکلاتی که بر اقتصاد مردم تحمیل شد اظهار کرد: تا کنون تعداد یک میلیون و ۲۰۰ هزار بسته معیشتی در قالب کمک های مومنانه تا پایان هفته بسیج در شهرستان‌های استان توزیع شده است.

وی که برای بازدید از مراکز کارآفرینی و آموزشی سپاه و افتتاح دفاتر بسیج کارگری و بسیج مهندسی به پردیس آمده بود، از فعالیت بانوان کارآفرین مرکز حماسه فاز ۱۱ و راه اندازی مهد کودک و قرآن در این پایگاه بسیار استقبال کرد.

به گزارش ایکنا، فرمانده سپاه شهرستان پردیس در همین رابطه گفت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تداوم نهضت کمک‌های مومنانه، سپاه و بسیج کمک‌های مومنانه را در روستا و شهر آغاز کردند و در بخش‌های مختلف در این شرایط فعالیت داشتند که در راس آن طرح شهید سلیمانی بود و طی این مدت برای مقابله با ویروس منحوس کرونا اقدامات وسیعی صورت گرفت که بخشی از آن تهیه و توزیع بسته های مومنانه برای خدمات به مردم بود.

وی همچنین به برپایی جلسات میز خدمت در شهرستان اشاره کرد و گفت: برنامه میز خدمت نیز در جهت حمایت از محلات و روستاهای محروم در راستای همین برنامه‌ها از سوی سپاه و با حضور مسئولان شهرستان برای رفع مشکلات مردم برپا می‌شود.

چهارمین رزمایش کمک‌های مؤمنانه در پردیس / توزیع یک میلیون و ۲۰۰ بسته در شهرستان‎های استان تهران

گرمابدری تصریح کرد: این چهارمین رزمایش ما بود که حدود ۶۷۰ بسته آماده کردیم و توزیع آنها میان نیازمندان در مساجد انجام می شود.

گفتنی است در پایان این مراسم از یکی از فرمانده‌های بسیجی و تلاشگر شهرستان توسط سردار ولی‌زاده و فرمانده سپاه شهرستان تقدیر و لوح یادبودی به وی اعطا شد.

نسا نژادزارع

انتهای پیام
captcha