فراخوان جذب طلبه در رشته مشاوره از سوی مرکز شیخ مفید(ره) شهرکرد
کد خبر: 4021676
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳

فراخوان جذب طلبه در رشته مشاوره از سوی مرکز شیخ مفید(ره) شهرکرد

مرکز تخصصی شیخ مفید(ره) حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری طی فراخوانی از علاقه‌مندان برای ثبت‌‌نام تکمیل ظرفیت سطح سه تخصصی رشته مشاوره اسلامی دعوت به عمل آورد.

جذب طلبه

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری مرکز تخصصی شیخ مفید(ره) حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری طی فراخوانی از علاقه‌مندان برای ثبت‌‌نام تکمیل ظرفیت سطح سه تخصصی رشته مشاوره اسلامی دعوت به عمل آورد.

بر اساس این فراخوان، افراد واجد شرایط تا تاریخ 30 آذر 1400 فرصت دارند با ارسال نام، نام‌خانوادگی، کد تحصیلی، کد ملی و شماره همراه به شناسه @amoozesh62 در پیام رسان ایتا، پیش‌ ثبت‌نام خود را انجام دهند، تاریخ و نحوه ثبت‌نام در سامانه دی‌ماه اعلام خواهد شد.

داوطلبانی که در تابستان 1400 در این رشته ثبت‌نام کرده‌اند، نیاز به ثبت نام ندارند، آزمون ورودی این رشته دی‌ماه برگزار خواهد شد.

تکمیل سطح دو حوزه و قبولی در آزمون کتبی ورودی و کسب امتیاز حداقل 70 از 100 ملاک ورود به مرحله مصاحبه می‌باشد، همچنین قبولی در مصاحبه از جمله شرایط عمومی پذیرش سطح سه مراکز تخصصی حوزه علمیه اعلام شده است.

کتاب‌های «اخلاق در قرآن» جلد 2 (مشکات)، مرحوم آیت الله مصباح یزدی(ره)، چاپ هفتم، انتشارات مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)، «آشنایی با روانشناسی»، محمدرضا سالاری‌فر، مرکز نشر هاجر، تابستان ۱۳۹۰ و «اصول و روش‌های راهنمایی و مشاوره»، سید مهدی حسینی بیرجندی، انتشارات رشد،۱۳۹1 به‌عنوان منابع آزمون کتبی برای ورود به رشته مشاوره اعلام شده است.

انتهای پیام
captcha