حماس: دشمن صهیونیستی شکست را تجربه خواهد کرد
کد خبر: 4025297
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۱

حماس: دشمن صهیونیستی شکست را تجربه خواهد کرد

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) در واکنش به حملات بامدادی نیروی هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه تصریح کرد: دشمن صهیونیستی و شهرک‌نشینان آن ناامیدی و شکست را تجربه خواهند کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از دنیا الوطن، حازم قاسم، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) با صدور بیانیه‌ای گفت: هدف قرار دادن برخی نقاط و اراضی کشاورزی در نوار غزه توسط دشمن صهیونیستی، تجاوزی است که بر کارنامه جنایات این رژیم علیه مردم ما اضافه کرد.
وی ضمن تأکید بر تداوم مقاومت علیه اشغالگران، گفت: مقاومت، به وظیفه خود در دفاع از مردم و آزادسازی سرزمین و اماکن مقدسمان ادامه خواهد داد و دشمن و شهرک‌نشینان آن ناامیدی و شکست را تجربه خواهند کرد.
حازم قاسم افزود: به اهالی مقاومت که با موشک و ضدهوایی خود، حملات دشمن را خنثی می‌کنند و همچنین به مردم غیور فلسطین که در خط مقدم در برابر دشمن ایستاده‌اند، درود می‌فرستیم.
جنگنده‌ها و توپخانه‌های ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز پایگاه‌های مقاومت در جنوب و شمال نوار غزه را هدف حملات خود قرار دادند.
منابع فلسطینی می‌گویند که رژیم صهیونیستی در این حمله هوایی، پایگاه «القادسیه» وابسته به گردان‌های قسام در غرب خانیونس (جنوب غزه) را هدف قرار داد.
انتهای پیام
captcha