پویش «لبخند احسان» در خراسان شمالی برگزار می‌شود
کد خبر: 4029269
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۷

پویش «لبخند احسان» در خراسان شمالی برگزار می‌شود

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در خراسان شمالی از برگزاری پویش «لبخند احسان» از سوی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان خبر داد.

بنیاد احسانعلی شاهینی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در خراسان شمالی، در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به اینکه همزمان با ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی پویش «لبخند احسان» از سوی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) این استان برگزار خواهد شد، اظهار کرد: باعنایت به رسالت  بنیاد احسان ستاد اجرایی و با توجه به هزینه‌های سنگین بهداشتی و درمانی دهان و دندان و به منظور حمایت از خانواده‌های کم برخوردار و محروم، نسبت به ارائه خدمات دندانپزشکی از جمله جراحی، ترمیم، درمان ریشه، موارد تخصصی کودکان، رادیوگرافی و....  اقدام خواهد شد.

وی ادامه داد: خدمات دندانپزشکی به نیازمندان به صورت کاملاً رایگان از سوی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام استان صورت می‌گیرد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در خراسان شمالی افزود: فلسفه وجودی بنیاد برکت کمک و همیاری برای بهبود و ارتقای توانمندی اقتصادی و کارآفرینی افراد؛ گروه‌ها و واحد‌های کسب و کار مستعد فعالیت و فاقد دانش و مهارت لازم در مناطق محروم و کم‌تر توسعه یافته کشور است.

شاهینی اضافه کرد: بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام ضمن بهره‌گیری از ظرفیت‌های خدمات سلامت الکترونیک در مدت شیوع ویروس کرونا؛ با راه اندازی سامانه ۴۰۳۰ و پاسخ گویی ۲۴ ساعته به پرسش‌های مردم و ارائه آموزش‌های لازم برای کاهش نگرانی‌ها و پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا  اقدامات متعددی را انجام داده است.

انتهای پیام
captcha