وحدت کلمه؛ رمز پیروزی انقلاب اسلامی
کد خبر: 4034081
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰

وحدت کلمه؛ رمز پیروزی انقلاب اسلامی

امام‌جمعه سقز وحدت کلمه را رمز پیروزی انقلاب اسلامی دانست و گفت: مردم ایران با پشتیبانی حق و پیروی از امام راحل در کنار هم قرار گرفته و زمینه‌ساز پیروزی نظام مقدس انقلاب اسلامی را فراهم کردند.

ماموستا سیدحسین حسینی، امام جمعه شهرستان سقز

ماموستا سیدحسین حسینی، امام‌جمعه شهرستان سقز در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، با تبریک گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران به رهبری  امام راحل و تحمل رنج و سختی‌های بسیار ایشان به پیروزی رسید و با حمایت و پشتیبانی مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) تا به امروز در سطح جهان خوش درخشیده است.

وی قدرت الهی را پشتیبانی حقیقی نظام مقدس انقلاب اسلامی ایران دانست و افزود: امروز به برکت نظام مقدس انقلاب اسلامی شاهد پیشرفت‌های بسیاری در زمینه‌های مختلف علمی، اجتماعی، فرهنگی و ... بوده‌ایم.

امام‌جمعه سقز با اشاره به اینکه اگرچه در این سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی هیچ‌گاه دشمنان نظام و انقلاب ساکت ننشسته‌اند، بیان کرد: دشمنان برای شکست و ضربه زدن به انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نکرده‌اند که با پیروی ملت ایران از منویات رهبری همواره توطئه دشمنان با شکست مواجه شده است.

وی وحدت کلمه را رمز پیروزی انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: مردم ایران اسلامی از کُرد، تُرک، لر، بلوچ، فارس، عرب همه و همه با پشتیبانی حق تعالی و پیروی از امام راحل در کنار هم قرا گرفته و زمینه‌ساز پیروزی نظام مقدس انقلاب اسلامی را فراهم کردند و گروهی از جوانان ایران اسلامی در این راه با نثار جان خود از نظام مقدس انقلاب اسلامی دفاع کردند.

ماموستا حسینی افزود: تاکنون علی‌رغم تلاش‌های بسیار صورت گرفته هیچ یک از دشمنان نظام مقدس انقلاب اسلامی نتوانسته به ملت ایران ضربه‌ای وارد کند و همواره تمام توطئه‌های دشمنان ناتمام مانده است که این خود یکی از افتخارات ملت ایران اسلامی است.

وی با تأکید بر اینکه ملت ایران همواره آماده دفاع از انقلاب اسلامی بوده است، افزود: نمود عینی آمادگی ملت ایران برای حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی دوران دفاع مقدس بوده که جوانان بسیاری در این راه جوانمردانه ایستادگی کرده و خون خود را نثار نظام مقدس انقلاب اسلامی کردند.

امام‌جمعه سقز بیان کرد: ملت ایران با حمایت و پشتیبانی از نظام مقدس انقلاب اسلامی شرایطی را به وجود آوردند تا در جهان نامی نیکو از ایران و ایرانی برجای ماند و این نام لرزه به اندام دشمنان نظام آورده است. ما ملت ایران امروز دیگر اجازه نمی‌دهیم که دشمنان دین محمدی اسلام و انقلاب اسلامی حتی با چشم بد به نام ایران اسلامی بنگرند و در این راه همواره آماده جانفشانی هستیم چراکه انقلاب اسلامی ایران انقلابی الهی و اسلامی بوده و برای همیشه در جهان جاودانه خواهد ماند.

ماموستا حسینی با اشاره به اینکه ما جوانان بسیاری را در راه رسیدن به دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی نثار کرده‌ایم، یادآور شد: جوانان امروز ایران اسلامی و نسل‌ها چهارم و پنجم انقلاب باید با این رشادت‌ها آشنا شده و هرکدام تبدیل به یک حامی نظام مقدس انقلاب اسلامی شوند.

انتهای پیام
captcha