روال غلط گذشته در جابه‌جایی مسئولان اجرا نشود
کد خبر: 4038974
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۴

روال غلط گذشته در جابه‌جایی مسئولان اجرا نشود

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در نشست ماهانه ائمه جمعه استان گفت: امروز ما یک دولت تلاشگر و هماهنگ با اهداف نظام را داریم. اینکه کندی در جابه‌جایی‌ها لطمه می‌زند، مشخص است اما توجه داشته باشیم اگر دولتی اتوبوسی ورود پیدا کرد و گفت همان کسانی که در ستادهای انتخاباتی من فعال بودند برای مسئولیت‌های جدید کفایت می‌کنند، ولو تجربه مدیریتی نداشته باشند، این همان روال غلط گذشته می‌شود.

عابدینی امام جمعه قزوین

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان قزوین، در نشست ماهانه ائمه جمعه استان قزوین که امروز شنبه هفتم اسفند برگزار شد، با اشاره به اتفاقات اوکراین اظهار کرد: چند سال پیش در اوکراین همانند فتنه ۸۸ مشکلاتی را برای این کشور به وجود آوردند و مردم را در فضای دیگری قرار دادند و امروز هم مردم آسیب شیطنت‌های آمریکا و غرب را می‌چشند.

وی تصریح کرد: خداوند فرموده هر کسی به ظالمان تکیه کند، آتش می‌گیرد و حیثیتشان از بین می‌رود و در مقام مثال دیدیم شاه به آمریکا و پدرش به انگلیس تکیه کرد و همه دودمانشان به آتش کشیده شد و هیچ چیزی جز رسوایی و ننگ و بدنامی از آنها باقی نماند.

امام جمعه قزوین افزود: صدام به غرب و آمریکا و هم‌پیمانانشان تکیه کرد و تمام کشورش وارد شعله‌های آتش شد و کویت نیز به صدام تکیه کرد و یکی از جزایرش در زمان جنگ مرکز حملات موشکی به دزفول قرار داشت اما این کشور توسط همین صدام مورد حمله قرار گرفت و این ایران بود که برای خاموش کردن چاه‌های نفت کویت، وارد میدان شد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: از یک طرف می‌بینیم تکیه اوکراینی‌ها به آمریکا بود، همه قدرت‌ها از نظر ظلم یکی هستند، مخصوصاً اگر منشأ ظلم را شرک و الحاد ببینیم و ما نمی‌توانیم نه به آمریکا و نه به روسیه و هیچ قدرت طاغوتی تکیه کنیم تا گرفتاری‌های مردم را برطرف کنیم.

امام جمعه قزوین بیان کرد: امروز ما یک دولت تلاشگر و هماهنگ با اهداف نظام را داریم. اینکه کندی در جابه‌جایی‌ها لطمه می‌زند، مشخص است اما توجه داشته باشیم اگر دولتی اتوبوسی ورود پیدا کرد و گفت همان کسانی که در ستادهای انتخاباتی من فعال بودند برای مسئولیت‌های جدید کفایت می‌کنند، ولو تجربه مدیریتی نداشته باشند، این همان روال غلط گذشته می‌شود.

وی افزود: دولتی آمده که می‌خواهد با حوصله و شناخت مسئولان را جابه‌جا کند و این نگاه کارشناسی ارزشمند است و این کار نیاز به زمان و انرژی دارد تا دچار مشکلات نشویم و لازم است افراد متدین و متخصص را معرفی کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین اظهار کرد: امامان جمعه می‌بایست از موضع هدایت، نظارت و حمایت وارد بشوند که در امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر نیز نصیحت مشوقانه به معنای خیرخواهی نیز وجود دارد. اگر خارج از این قاعده وارد شویم ممکن است نتیجه خوبی نگیریم چرا که ورودها می‌بایست در چارچوب باشد.

آیت‌الله عابدینی با اشاره به شرایط و مشکلات معیشتی مردم گفت: درک شرایط مشکلات معیشتی مخصوصاً در آستانه سال نو، بسیار مهم است و تلاش کنیم در این مسیر مشکلات جامعه را با راهکارهایی بکاهیم تا با شرایط آسان‌تری این ایام سپری شود.

انتهای پیام
captcha