فراخوان ارسال مقاله به همایش «جهاد تبیین» در لرستان اعلام شد
کد خبر: 4039789
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۲

فراخوان ارسال مقاله به همایش «جهاد تبیین» در لرستان اعلام شد

همایش «جهاد تبیین» در محورهای مسائل جاری نظام، راهبردهای نظام، اصول و خاکریزهای انقلاب، مبانی و معارف دین و واقعیت‌ها در لرستان برگزار می‏‌شود و علاقه‌مندان تا 31 خردادماه 1401 فرصت دارند آثار خود را به این همایش ارسال کنند.

فراخوان مقاله «جهاد تبیین» در لرستان / 31 خرداد؛ مهلت ارسال آثاربه گزارش ایکنا از لرستان، همایش «جهاد تبیین» با مشارکت مدرسه علمیه معصومیه(س) خرم‎آباد و مرکز مدیریت حوزه علمیه، حوزه علمیه خواهران، ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر، جمعیت هلال‌احمر، ستاد اقامه نماز، بسیج اساتید و دانشگاه لرستان برگزار می‏‌شود که فراخوان ارسال مقاله به دبیرخانه این همایش منتشر شده است.

این همایش در پنج محور اصلی شامل مسائل جاری نظام، راهبردهای نظام، اصول و خاکریزهای انقلاب، مبانی و معارف دین و واقعیت‌ها و شامل موضوعاتی از جمله موانع پیش‌روی انقلاب، اتحاد و پرهیز از اختلاف، خطر نفوذ، مسائل زنان، سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی، جمعیت و تکثیر نسل، اقتصاد مقاومتی، دستاوردهای انقلاب، دشمن‌شناسی، اندیشه مقاومت، امر به معروف و نهی از منکر، نماز، فرهنگ شهادت و ایثار، ظرفیت نظام و انقلاب، تجربه‌های تاریخی، واقعیت‌های کشور و منطقه است.

مهلت ارسال آثار به این همایش تا 31 خردادماه سال 1401 و زمان برگزاری اختتامیه 15 تیرماه 1401 اعلام شده است؛ علاقه‌مندان به شرکت در این همایش می‎توانند آثار خود را از طریق@sogolmehrabi و رایانامه به نشانی sogolmehrabi99@gmail.com hvshg ارسال کنند.

مقالات برگزیده علاوه بر اعطای گواهی معتبر، در گاهنامه منشور معصومیه، حوزه علمیه معصومیه(س) خرم‌آباد نمایه خواهند شد و از برگزیدگان نیز با اعطای هدایایی تجلیل می‏‌شود.

انتهای پیام
captcha