پویش کاشت ۱۴ هزار اصله نهال به یاد شهدا در یزد آغاز شد
کد خبر: 4040535
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۷

پویش کاشت ۱۴ هزار اصله نهال به یاد شهدا در یزد آغاز شد

پویش مردمی کاشت ۱۴ هزار اصله نهال به یاد چهار هزار شهید استان و به پاس 10 هزار جانباز یزد آغاز شد و تا ۲۲ اسفندماه جاری ادامه دارد.

عبدالکریم لک، روابط عمومی بنیاد شهید یزدبه گزارش ایکنا از یزد، عبدالکریم لک، مدیر روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد از آغاز پویش کاشت ۱۴ هزار اصله نهال به یاد چهار هزار شهید و به پاس 10 هزار جانباز استان یزد خبر داد و اظهار کرد: این پویش تا ۲۲ اسفندماه جاری ادامه دارد.

مدیر روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد افزود: در جریان برگزاری این پویش، مردم با کاشت نهال در مناطق مختلف شهرها و روستاها یاد و خاطره شهیدان انقلاب‌اسلامی را گرامی می‌دارند.

لک افزود: علاقه‌مندان می‌توانند از کاشت نهال‌های خود فیلم و عکس تهیه کنند و عکس‌ها و فیلم‌های شرکت در پویش را تا ۲۲ اسفندماه جاری به شماره ۰۹۱۰۸۹۹۴۷۹۷ ارسال کنند.

وی تصریح کرد: در پایان از میان آثار رسیده از سوی داوران بررسی لازم صورت می‌گیرد و به برترین آثار ارسالی جوایزی در راستای فرهنگ‌ کاشت نهال به یاد شهدا تقدیم می‌شود.

یادآور می‌شود این پویش مردمی به مناسبت روز بزرگداشت شهدا، روز جانباز و روز درختکاری با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد برگزار می شود.

انتهای پیام
captcha