میزان پیشبرد سند تحول در همدان بررسی شود
کد خبر: 4053059
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۵

میزان پیشبرد سند تحول در همدان بررسی شود

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: پیشنهاد می‌کنم آسیب‌شناسی در همدان صورت بگیرد و ببینیم چه میزان از طرح سند تحول در راستای عملیاتی شدن قرار گرفته است.

احمد حسین فلاحی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامیبه گزارش ایکنا از همدان، حجت‌الاسلام احمد حسین فلاحی، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، امروز 7 اردیبهشت‌ماه در جلسه شورای اداری شهرستان همدان، با اشاره به برنامه تلویزیونی «زندگی پس از زندگی» و مسئولیت سنگین مدیران و اهمیت بیت‌المال، اظهار کرد: طرح و برنامه وجود دارد و کارآمد است اما برآوردهای مالی و شاخص‌ها و آیین‌نامه‌های کذایی ما دچار مشکل است و به تعبیر مقام معظم رهبری برخی از قوانین ما دست‌وپاگیر و دچار مشکل است.

وی افزود: کسی که نفسش احسن باشد تشخیص او نیز بهتر است و آن مدیر عملکرد بهتری خواهد داشت، تشخیص درست نیازمند توسعه وجودی و پیوست معرفتی و اخلاقی است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رزمندگان ما از حضور برکات امام زمان(ع) در جبهه‌های دفاع مقدس بهره می‌بردند، این موضوعات واقعی و معنوی است و مدیران با باید نفسشان واقعی و درست باشد.

وی با بیان این‌که اگر خیلی از جاها کارهای ما در ادارات دچار مشکل می‌شود به این دلیل است که نفس ما صحیح نیست یا تصمیم‌گیری‌ها و آیین‌نامه‌ها مشکل دارد، مطرح کرد: تنش‌هایی مثل مشکلات آب یا کمبود معلم و دیگر مسائل ما داخل استان حاصل تصمیمات غلط و بی‌تدبیری بوده که البته در موضوع آب، ورود عوامل آبفا و همت مسئولان موجب شد وضع ما بدتر از این نشود و فعلاً شرایط را کنترل کنیم.

فلاحی در پایان گفت: برنامه‌ریزی‌های ما درست نبوده برای مثال اگر خدای نکرده فاجعه سیلی در منطقه منوچهری همدان رخ دهد چه مقدار آسیب‌های سنگین به ما وارد می‌شود و من پیشنهاد می‌کنم آسیب‌شناسی کنیم و ببینیم چه میزان از بحث سند تحول در راستای عملیاتی شدن قرار گرفته است.

 

انتهای پیام
captcha