اعزام جمعی از فعالان قرآنی اصفهان به کشور گرجستان
کد خبر: 4053251
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴

اعزام جمعی از فعالان قرآنی اصفهان به کشور گرجستان

مسئول گروه تواشیح بین‌المللی فلق گفت: جمعی از فعالان قرآنی اصفهان در ایام ماه مبارک رمضان به کشور گرجستان اعزام شدند و به اجرای برنامه‌ها و محافل قرآنی برای شیعیان این کشور پرداختند.

حضور فعالان قرآنی اصفهان در گرجستان

مسعود ابوطالبی، مسئول گروه تواشیح بین‌المللی فلق در گفت‌وگو با ایکنا از اصفهان از اعزام هشت نفر از فعالان قرآنی اصفهان به کشور گرجستان در روز 19 ماه مبارک رمضان خبر داد و اظهار کرد: این افراد، جمعی از اعضای گروه تواشیح بین‌المللی فلق و گروه حافظان برهان بودند که به دعوت نمایندگی جامعةالمصطفی العالمیه در گرجستان، به این کشور اعزام شدند و در مساجد و محافل متعلق به شیعیان، به اجرای برنامه‌های قرآنی پرداختند.

وی افزود: اعضای گروه تواشیح بین‌المللی فلق را در این سفر، مجتبی هرندی‌زاده، کریم اقوام کرباسی، محمدعلی باقری و مسعود ابوطالبی تشکیل می‌دادند و از گروه حافظان برهان نیز مهدی شیروی، علیرضا اسحاقیان، محمدامین غفراللهی و محمدرضا ناظمی حضور داشتند.

مسئول گروه تواشیح بین‌المللی فلق تصریح کرد: در این سفر، محافل قرآنی متنوعی به‌خصوص در شب‌های قدر برگزار شد که با توجه به حضور فعال شیعیان ترک‌زبان گرجستان در برنامه‌های مذهبی، استقبال خوبی از این محافل به عمل آمد.

 

انتهای پیام
captcha