هدفمندی یارانه‌ها موجب کوتاهی دست سودجویان می‌شود
کد خبر: 4057434
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴

هدفمندی یارانه‌ها موجب کوتاهی دست سودجویان می‌شود

استاندار خراسان شمالی گفت: اجرای هدفمندی یارانه‌ها موجب کوتاهی دست سودجویان می‌شود.

حسین نژاد استاندار خراسان شمالیبه گزارش ایکنا، محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسانت شمالی، 26 اردیبهشت ماه، در جلسه گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه اکثر مدیران استانی وابسته به خانواده شهدا و ایثارگران هستند که نشان از درک مدیران استانی از اهمیت این موضوع دارد، اظهار کرد: دشمن به فکر سخت‌ترین تاکتیک‌ها بود اما خرمشهر با این تاکتیک آزاد نشد.

وی با بیان اینکه آزادسازی خرمشهر درس‌هایی داشت که باید به نسل امروز منتقل شود، ادامه داد: دشمنان با بحث‌های اقتصادی و معیشتی به دنبال آسیب زدن به مسائل امنیتی کشور هستند که مانند سایر موارد در این موضوع نیز نقشه‌های آنان خنثی می‌شود.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی با تأکید براینکه اجرای هدفمندی یارانه‌ها موجب کوتاهی دست سودجویان می‌شود، اضافه کرد: اجرای طرح تصمیم عاقلانه‌ای است و تمام دستگاه‌ها نیز در این خصوص باید وظایف خود را انجام دهند.

حسین‌نژاد با بیان اینکه مملکت ما مملکت قرآن، دین و نماز است، افزود: مسئولین به دنبال عافیت طلبی نیستند و به طور قطع خروجی تصمیمات اتخاذ شده به نفع مردم خواهد بود.

انتهای پیام
captcha