تبیین تصمیم دولت برای هدفمندسازی یارانه‌ها، میدان مبارزه با دشمنان است
کد خبر: 4058691
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۲

تبیین تصمیم دولت برای هدفمندسازی یارانه‌ها، میدان مبارزه با دشمنان است

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: امروز میدان مبارزه با دشمنان، تبیین تصمیم دولت در جهت هدفمندسازی یارانه است.

حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالیبه گزارش ایکنا، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، در مراسم صبحگاه رزمایش الی بیت المقدس ۱۲ در سپاه شهرستان بجنورد با اشاره به اینکه با حذف ارز ترجیحی رانت از بین رفته و امروز میدان مبارزه، تبیین تصمیمات درست دولت در جهت هدفمندسازی یارانه است، اظهار کرد: طبق فرمایشات امام راحل، حفظ نظام از اوجب واجبات است و مهمترین فریضه در حال حاضر حفظ انقلاب اسلامی است.

وی به فرمایشات مولای متقیان امام علی (ع) اشاره کرد و بیان کرد: از اوایل انقلاب که ۴۳ سال می‌گذرد، انقلاب و نظام با مشکلات و چالش‌های مختلفی رو به رو بوده که براساس آن مشکلات، مردم جهاد کرده‌اند.

امام جمعه شهرستان بجنورد ادامه داد: در ۸ سال دفاع مقدس باید اسلحه به دست می‌گرفتیم و همزمان با ناامنی‌های درون کشور که اکثرا ایرانی بودند مبارزه می‌کردیم، چندی بعد دشمنان محاصره اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه را به ملت ایران تحمیل نمودند که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) جهاد اقتصاد مقاومتی را بیان داشته و آن را راه برون رفت از مشکلات عنوان نمودند.

حجت الاسلام و المسلمین نوری یکی دیگر از چالش‌های انقلاب اسلامی را، بروز اغتشاشات عنوان کرد و گفت: دشمنان با هر تصمیمی در انقلاب اسلامی، جریان سازی می‌کنند، مانند اتفاقات اخیر که در روزهای گذشته اتفاق افتاد، دولت تصمیم گرفت یارانه‌ها هدفمند شود، اما دشمنان، پایگاه‌های بسیج، مساجد، حوزه‌های علمیه را مورد هدف قرار دادند و هدف دشمن، دوستداران انقلاب و نظام است نه هدفمندسازی یارانه‌ها.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی افزود: امروز میدان مبارزه با دشمنان، تبیین تصمیم دولت در جهت هدفمندسازی یارانه است.

وی اضافه کرد: با توجه به مشکلات معیشتی مردم، دفاع از این طرح ملی سخت بوده، اما با بیان استدلالی و با آمار و منطق می‌توانیم برخی از تصمیمات دولت را توضیح و تبیین نماییم.

انتهای پیام
captcha