لزوم روایت صادقانه از تاریخ انقلاب اسلامی برای نسل جوان
کد خبر: 4059055
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴

لزوم روایت صادقانه از تاریخ انقلاب اسلامی برای نسل جوان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: ما باید روایتگران صادقی باشیم و آنچه در تاریخ انقلاب اسلامی اتفاق افتاده است به خوبی برای نسل جوان روایت کنیم.

تقی صادقی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استانبه گزارش ایکنا، تقی صادقی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، امروز در نشست فرهنگی بصیرتی با موضوع تحلیل مسائل روز حوزه اقتصادی و امنیتی در حضور نخبگان اقشار بسیج استان که در سالن گلشن با حضور مسئولان استانی برگزار شد، با اشاره به اینکه ما در شرایط کنونی شاهد جنگ روایت‌ها هستیم، اظهار کرد: ما امروزه در میدان جنگ اراده‌ها و روایت‌ها حضور داریم و برای پیروزی در این جنگ باید روایتگران صادقی برای نسل جوان باشیم.

وی با تاکید بر اینکه تکیه بر اراده الهی به طور قطع پیروزی به دنبال دارد، افزود: عمق فرهنگ دینی را باید ببینیم و بدانیم در نظام اسلامی همه امورات با سایر نظام‌ها متفاوت است هر چند در ظاهر مشابهت‌هایی داشته باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با تأکید بر اینکه در جنگ‌ها تکیه بر اسباب مالی شکست را به دنبال دارد، ادامه داد: در ۸ سال دفاع مقدس ملت ایران با دست خالی به پیروزی دست یافتند و این پیروزی با تکیه بر اسباب معنوی اتفاق افتاد.

صادقی با اشاره به اینکه برگزاری چنین نشست‌هایی فرصتی برای بازخوانی سنت ولایی است، اضافه کرد: پیروزی ملت ما در هشت سال دفاع مقدس و آزادسازی خرمشهر، یک نماد است و ما موظف به بازخوانی این نماد هستیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در پایان تصریح کرد: با برگزاری این نشست‌ها می‌آموزیم که چگونه خرمشهر‌های پیش‌رو را فتح کنیم.

انتهای پیام
captcha