ورود آموزش و پرورش به حوزه فرهنگی با قدرت باشد
کد خبر: 4060729
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸

ورود آموزش و پرورش به حوزه فرهنگی با قدرت باشد

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه انقلاب ما انقلاب فرهنگی بود بیان کرد: آموزش و پرورش یکی از مجموعه‌هایی است که در حوزه فرهنگی باید با قدرت وارد شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالیبه گزارش ایکنا از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان، در دیدار با وزیر آموزش و پرورش که امروز، ۹ خردادماه در دفتر نماینده ولی‌فقیه در بجنورد انجام شد، اظهار کرد: ۱۲ سال دانش آموزان با آموزش و پرورش در ارتباط هستند که در این مدت باید تلاش شود که دانش آموزان به درستی تربیت شوند.

وی با بیان اینکه انقلاب ما انقلاب فرهنگی بوده، اضافه کرد: آموزش و پرورش یکی از مجموعه‌هایی است که در حوزه فرهنگی باید با قدرت وارد شود.

نوری با تأکید براینکه توجه به جذب معلمین، تجهیزات مدارس و غیره اهمیت بسیاری دارد، افزود: دانشگاه فرهنگیان در استان موقعیت مناسبی ندارد و ضرورت دارد آموزش و پرورش آنچه در توان دارد را در این خصوص به کار گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با اشاره به اینکه در جذب معلمین و مدیریت حوزه‌های مربوط به آموزش و پرورش باید حساسیت‌های بسیاری به کار گرفته شود، افزود: دلیل تحقق انقلاب را باید معلمین دنبال کنند.

 

 

انتهای پیام
captcha