جوانان کشور در معرض بمباران تبلیغاتی قرار دارند
کد خبر: 4062737
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱

جوانان کشور در معرض بمباران تبلیغاتی قرار دارند

عضو هیئت رئيسه فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی گفت: جوانان ما در حوزه فرهنگی گرچه در معرض بمباران تبلیعاتی قرار دارند ولی با منطق و عقلانیت توطئه‌ها را می‌شناسند.

محمد وحیدی، عضو هیئت رئيسه  فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامیمحمد وحیدی، عضو هیئت رئيسه  فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به اینکه در تاریخ ۲۵۰ ساله ایران جنگی بجز دفاع ۸ ساله نبوده که قطعه‌ای از خاک کشور جدا نشده باشد، اظهار کرد: در طول جنگ تحمیلی با وجود اینکه اکثر کشور‌ها علیه کشور ما بودند، اما وجبی از خاک کشور را از دست ندادیم.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهدا با دست خالی و بدون امکانات ولی با باور عمیق به تفکر امام  مقابل دشمنان ایستادگی کردند، افزود: در حالِ حاضر علیرغم تفاوت‌های بین نسلی باید از هویت کلی  نظام محافظت کنیم.

وحیدی با تأکید براینکه آینده مبتنی بر شناخت درست از آن و با واقع نگری ساخته می‌شود، ادامه داد: جوانان امروزی چیزی از جوانان دوران دفاع مقدس کم ندارند و امروز جوانان ما در حوزه فرهنگی گرچه در معرض بمباران تبلیعاتی قرار دارند ولی با منطق و عقلانیت توطئه‌ها را می‌شناسند و مقابل آن می‌ایستند.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی با تأکید براینکه فضای فرهنگی فضای چند بعدی است، اضافه کرد: حمله‌ها در این حوزه انجام می‌شود اما مردم با حضور خود در صحنه نشان می‌دهند که پای نظام ایستاده‌اند.

وی با اشاره به اینکه شبکه‌های گسترده  ماهواره‌ای علیه ایران طراحی شده است، اظهار کرد: در بین آنها تعداد زیادی به خرده فرهنگ‌های محلی و یا با رویکرد قشری و قومی برنامه تولید و پخش می‌کنند این در حالی است که برای کشورهایی مانند روسیه، چین و... علیرغم دشمنی با آن‌ها شبکه ماهواره‌ای بسیار کمتری طراحی شده است.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در ادامه اضافه کرد: لازمه حرکت درست تعلیم و تربیت باید مبتنی بر طراحی دانش بنیان در حوزه آماده سازی نسل آینده باشد تا هم رقابت علمی و هم تولید و اشتغال آفرینی را در پی داشته باشد و ایجاد روحیه امید و کار آفرینی در این نسل و دوری جستن از رخوت و سستی مبتنی بر تفکر جهادی، خود باوری و جوان گرایی  بر عهده معلمان و دانشجو معلمان است.

انتهای پیام
captcha