برگزاری جشن میلاد امام رضا (ع) در زینبیه اعظم زنجان
کد خبر: 4063475
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱

برگزاری جشن میلاد امام رضا (ع) در زینبیه اعظم زنجان

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان، از برگزاری جشن میلاد امام رضا (ع) و مسابقه اذان و صلوات خاصه در زینبیه اعظم زنجان خبر داد.

جشن میلاد امام رضا (ع)

به گزارش ایکنا از زنجان، به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان، حجت‌الاسلام حمید حسنی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان، گفت: به مناسبت میلاد با سعادت ثامن‌الحجج؛ علی بن موسی الرضا (ع) و دهه کرامت مراسم جشنی با همکاری موسسه کلمه‌النور و کانون خدمات رضوی زینبیه اعظم در زنجان برگزار شد.

وی اظهار کرد: در این مراسم که با حضور علاقه‌مندان در مسجد زینبیه اعظم برگزار شد، مسابقه اذان و صلوات خاصه ویژه نوجوانان پسر با حضور 29 نفر از علاقه‌مندان برگزار شد و در ادامه، مسابقه نقاشی با موضوع امام رضا (ع) ویژه سنین 4 تا 12 سال برگزار و به برگزیدگان مسابقه جوایزی اهدا شد.

این مسئول ادامه داد: در پایان این مراسم نیز سرود سلام فرمانده توسط کودکان و نوجوانان حاضر در مراسم اجرا شد. از دیگر برنامه‌های این موسسه می‌توان به دیدار اعضای موسسه با رئیس بیمارستان امام حسین (ع) زنجان برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و بازدید از بخش نوزادان و اهدای تبرک به نوزادان متولد در دهه کرامت اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین این موسسه برگزاری مسابقه ورزشی و برگزاری جشن میلاد ویژه بانوان در روز میلاد امام رضا (ع) و ویزیت رایگان بیماران مناطق محروم شهر در مسجد باب‌الحوائج زنجان را در برنامه‌های خود گنجانده است.

انتهای پیام
captcha