کرج و ساوجبلاغ میزبان برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف البرز می‌شوند
کد خبر: 4065465
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲

کرج و ساوجبلاغ میزبان برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف البرز می‌شوند

آستان مقدس امامزاده حسن(ع) کرج و امامزاده هادی(ع) ساوجبلاغ میزبان برگزاری مرحله شهرستانی چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف در البرز می‌شوند.

حجت الاسلام احمد اشرفی رئیس اداره امور قرآنی اوقاف

حجت‌الاسلام احمد اشرفی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه البرز در گفت‌و‌گو با ایکنا از البرز با اشاره به اینکه تاکنون 800 نفر برای شرکت در مرحله شهرستانی چهل‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن اوقاف ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: مهلت ثبت‌نام در بخش آوایی ـ انفرادی مسابقات تا  دوشنبه، 30 خردادماه و بخش معارفی تا ۱۰ تیرماه سال جاری تمدید شده است.

وی افزود: امسال این مسابقات به میزبانی کرج در امامزاده حسن(ع) کرج و در شهرستان ساوجبلاغ به میزبانی امامزاده هادی(ع) برگزار می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه از فعالان قرآنی استان دعوت می‌شود تا برای ثبت‌نام در این دوره از مسابقات به سایت www.quraniran.ir مراجعه کنند، گفت: شرایط این مسابقات ویژه بانوان و آقایان بالای ۱۸ سال است و مسابقات در رشته‌های حفظ، قرائت تحقیق و ترتیل، اذان، دعاخوانی، مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن، تفسیر عمومی قرآن، ترجمه نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه برگزار می‌شود.

اشرفی با اشاره به رشته‌های مسابقات مرحله شهرستانی، گفت: مسابقات در دو مرحله یاد شده در رشته‌های حفظ پنج و ۱۰ جزء در مرحله شهرستانی و استانی، حفظ ۲۰ جزء تا مرحله کشوری و سه رشته حفظ کل، قرائت تحقیق و ترتیل تا مرحله بین‌المللی است.

انتهای پیام
captcha