افزایش ۶۵۰۰ ساختار جهادی پس از شهادت سردار سلیمانی
کد خبر: 4066496
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲

افزایش ۶۵۰۰ ساختار جهادی پس از شهادت سردار سلیمانی

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی گفت: پس از شهادت سردار سلیمانی، ۶۵۰۰ ساختار جهادی به ساختار جهادی کشور اضافه شد.

محمد وحیدی، نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان و گرمه و جاجرم در مجلس شورایمحمد وحیدی، نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی، در دیدار با فرمانده ناحیه بسیج بجنورد، با اشاره به اینکه جبهه مقاومت با تمام فراز و نشیب‌‌هایی که دارد، در اوج اقتدار است، اظهار کرد: یک زمانی آرزو داشتیم کنار اروندرود باشیم اما الان بچه‌های جبهه مقاومت در ساحل مدیترانه هستند.

وی با بیان اینکه اقتدار جبهه مقاومت علی رغم شیطنت‌های جبهه استکبار به آسانی به دست نیامده، تصریح کرد: در دوران کرونا و پس از شهادت سردار دلها، ۶۵۰۰ ساختار جهادی به ساختار جهادی کشور اضافه شد.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: گروه‌های جهادی باید بیشتر شناسانده شوند و این موضوع برای ما بسیار اهمیت دارد.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر دوم تیرماه رئیس جمهور به خراسان شمالی، تأکید کرد: نگاه رئیس جمهور و هیئت دولت در بحث اعتبارات به خراسان شمالی نگاه ویژه‌ای بوده است و جای تقدیر و تشکر دارد.

 

 

انتهای پیام
captcha