تاریخ آغاز و جزئیات موسم جدید عمره اعلام شد
کد خبر: 4072517
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۶

تاریخ آغاز و جزئیات موسم جدید عمره اعلام شد

پیش بینی می‌شود بیش از 10 میلیون زائر در موسم جدید عمره که از اول محرم آغاز می‌شود به مکه و مدینه سفر کنند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از زاویه، هانی العامری، معاون کمیته ملی حج و زیارت عربستان سعودی اعلام کرد وزارت حج و عمره این کشور و شرکت‌ها یا مؤسسات مربوط به ارائه خدمات عمره، پرونده متقاضیان عمره را بررسی خواهند کرد.

وی افزود: شرکت‌های مورد تایید برای پذیرایی از زائران در فرودگاه‌ها و شرکت مورد تایید برای پیگیری سفر زائران در داخل شهرهای مکه و مدینه مشخص شده‌اند.

العامری اعلام کرد که با آغاز موسم عمره در اول محرم (8 مرداد) برخی از خدمات برای زائران فعال می‌شود. این خدمات شامل تسهیلات شرکت‌ها و مؤسسات سعودی دارای مجوز برای زائران عمره و نمایندگی‌های آنها در کشورهای مربوطه و موسسات خدمات عمره برای همه کشورهاست.

وی گفت: کار برای سامانه ثبت نام گروهی و سامانه ثبت نام فردی به همراه فعالیت بیش از 500 شرکت و مؤسسه سعودی که مجوز ارائه خدمات به زائران عمره را دارند آغاز شده است.

این شرکت‌ها و مؤسسات کارکنان واجد شرایط سعودی را استخدام کرده‌اند که بهترین و برجسته‌ترین خدمات خود را در موسم حج برای زائران عمره و زائران ارائه می‌کنند.

العامری گفت: بیش از 2000 کارگزار خارجی واجد شرایط از کشورهای مختلف جهان مورد تایید وزارت حج و عمره هستند و 34 پلتفرم رزرو الکترونیکی داخلی و بین‌المللی مورد تایید وزارت حج و عمره برای نمایش بسته‌ها و برنامه‌ها برای گروه‌ها و افراد وجود دارد.

برنامه‌های خرید بسته عمره را می‌توان از طریق کیف پول‌های تایید شده مورد تایید بانک بین‌المللی خلیج فارس و یا از طریق سایر روش‌های پرداخت مانند ویزا، مسترکارت، مدا (MADA) و دیگر روش‌های پرداخت الکترونیکی تایید شده دریافت کرد.

بیش از 68 شرکت مورد تایید اتحادیه خدمات حمل و نقل به زائران عمره با جدیدترین مدل اتوبوس‌ها فعال خواهند بود. همچنین بیش از 1900 ارائه دهنده خدمات اقامتی هتل و آپارتمان وجود دارد که از سوی وزارت جهانگردی طبقه‌بندی شده و مورد تایید وزارت حج و عمره است.

انتهای پیام
captcha