معرفی 19 تعاونی خراسان شمالی برای دانش بنیان شدن
کد خبر: 4078158
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۷

معرفی 19 تعاونی خراسان شمالی برای دانش بنیان شدن

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: در حال حاضر 19 تعاونی به پارک علم و فناوری استان برای دانش بنیان شدن معرفی شده است.

مهدی اسلام‌خواه، مدیر کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی خراسان شمالیمهدی اسلام‌خواه، با حضور در دفتر خبرگزاری ایکنا و تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران این رسانه در استان، با اشاره به اینکه اخبار ایکنا مورد وثوق است و رسانه‌ها در تحقق جهاد تبیین که فرموده مقام معظم رهبری است، اظهار کرد: اطلاع دادن اقدامات انجام شده از سوی دستگاه‌های مختلف، از مهم‌ترین وظایف دستگاه‌های اجرایی است که باید مورد توجه قرار گیرد و تحقق این مهم نیز با استفاده از ظرفیت‌ رسانه‌ها ممکن است.

وی با بیان اینکه نیاز است که از سواد تحریری خبرنگاران در حوزه‌های مختلف استفاده شود، ادامه داد: شفافیت در ارائه خدمات توسط دستگاه‌های اجرایی موجب می‌شود مردم اطلاعات و آگاهی درست را از کانال رسانه‌ها دریافت کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی با تأکید براینکه همیشه آماده شنیدن نقدهای سازنده از سوی رسانه‌ها هستیم، ادامه داد: همیشه تلاش کردیم که در بدنه تعاون، کار و رفاه اجتماعی پاسخگوی رسانه‌ها باشیم و از ظرفیت آنان استفاده کنیم.

اسلام‌خواه با اشاره به سخنان رئیس جمهور در رابطه با مردمی‌سازی اقتصاد، تصریح کرد: تعاونی‌ها در کشور نتوانستند آنگونه که باید نقش خود را به خوبی ایفا کنند اما برای تحقق مردمی‌سازی اقتصاد باید از ظرفیت تعاونی‌ها استفاده شود.

وی با تأکید براینکه هفته تعاون نزدیک است، ادامه داد: حدود 3700 تعاونی در استان وجود دارد و برای تحقق شعار سال که «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» است، دانش بنیان شدنِ تعاونی‌ها را در دستور کار خود قرار دادیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی با اشاره به اینکه همکاری‌های خوبی با پارک علم و فناوری استان در حال انجام است، ادامه داد: در حال حاضر 19 تعاونی به پارک علم و فناوری استان برای دانش بنیان شدن معرفی شده است که باید بررسی‌های لازم از سوی پارک در این خصوص انجام شود.

انتهای پیام
captcha