یک قاب از شکوه ناتمام مادری در روستای گیفان بجنورد
کد خبر: 4093167
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱

یک قاب از شکوه ناتمام مادری در روستای گیفان بجنورد

خانه روستایی و قلب مهمان نواز مادر شهید والامقام «سیدحسن سیدی عفیفه» از شهدای گیفان بجنورد، میزبان مدیر و تنی چند از کارکنان ستاد هماهنگی کانو‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی شد.

دیدار با مادر شهیدبه گزارش ایکنا از خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی کانون‌های مساجد خراسان شمالی، یک کوهستان صبر، یک چارچوب یادگاری از قدیم که سنگلاخ است؛ خاک و هوای صعب العبور، اما روی ورودی‌اش نشانی نوجوانی شهید حک شده  و راه را نشان می‌داد و مادری که با خط‌های خمیده‌ یک عمر سادگی و صبر را برای مهمان نوازی انتخاب کرده  بود و همه دارایی‌اش یک قاب عکس بود که کنج قلبش را روشن می‌کرد.

حجت‌الاسلام حبیب الله پاکدامن، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی، میهمان مادر شهید والامقام «سیدحسن سیدی عفیفه» از شهدای گلگون کفن 8 سال دفاع مقدس شد  و صبر مادرانه‌اش را ارج نهاد.

وی با همراهی فعالان کانون فرهنگی هنری دارالمومنین مسجد جامع روستای گیفان از توابع شهرستان بجنورد به دیدار آن مادر شهید رفته بود  و با اهدای لوح سپاس، بر قلب صبور وی ادای احترام کرد. مادری که در چارقد سفید و چادر رنگی‌اش یک عالم  خاطره داشت و تماشایی بود. 

بسیجی شهید «سید حسن سیدی عفیفه» در سال 1348  در روستای زیبا و کوهستانی گیفان متولد شد و  در 27 آذر 1366  در منطقه جزیر مجنون به شهادت رسید.

 

 

انتهای پیام
captcha