تبیین سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی در جشنواره دانشجویی شکوفا
کد خبر: 4093312
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴

تبیین سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی در جشنواره دانشجویی شکوفا

سلسله رویدادهای سبک زندگی دانشجویی شکوفا، عنوان جشنواره‌ای است که دانشگاه اصفهان با هدف تبیین سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی در میان دانشجویان اقدام به برگزاری آن کرده است.

سبک زندگی اسلامی ایرانی

به گزارش ایکنا از اصفهان، جشنواره سبک زندگی دانشجویی شکوفا، عنوان سلسله رویدادهایی است که به همت دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه اصفهان با هدف تبیین عملی ابعاد سبک زندگی متعالی اسلامی ـ ایرانی در میان دانشجویان در حال برگزاری است.

این سلسله رویدادها که از مهرماه سال جاری آغاز شده و قرار است تا اسفندماه ادامه پیدا کند، بر اساس مناسبت‌های مختلف و در موضوعات و محورهای متفاوت برگزار می‌شود.

ترویج سبک زندگی سالم و متعالی در میان دانشجویان؛ ایجاد روحیه نشاط، امید و احساس تعلق در میان دانشجویان؛ ارائه الگوهای عملی سبک زندگی سالم در ابعاد جسمی، ورزش و فعالیت بدنی؛ ابعاد روانشناختی، معنوی، اخلاقی، اجتماعی، زوجی، خانوادگی، تحصیلی و شغلی و اجتناب از مواد مخدر و روانگردان‌ها، از دیگر اهداف برگزاری جشنواره سبک زندگی دانشجویی شکوفا بیان شده است.

ازدواج آسان، کارآمد و پایدار؛ فرزندآوری، فرزندپروری و جمعیت؛ معنویت و اخلاق؛ تفریح و اوقات فراغت؛ استعدادیابی و تحصیل؛ پژوهشگری کارآمد؛ اشتغال‌پذیری؛ کارآفرینی؛ تغذیه سالم؛ ورزش و فعالیت بدنی؛ مغز سالم و سرمایه شناختی؛ سبک زندگی دانشجویی شکوفا و عفاف؛ تربیت رسانه‌ای؛ سلامت روانشناختی؛ جمع‌بندی سلسله رویدادها، وحدت‌بخشی و یکپارچه‌سازی سبک زندگی دانشجویی شکوفا؛ سبک زندگی شکوفا در دانشجویان با عصای سفید و دانشجویان توان‌خواه؛ سبک زندگی شهدای دانشجو؛ سبک زندگی زنان شهید و سبک زندگی شکوفا در چالش‌ها و غربت خوابگاه‌های دانشجویی، از جمله رویدادهای جشنواره سبک زندگی دانشجویی شکوفا به‌شمار می‌رود.

دانشجویان علاقه‌مند برای شرکت در این رویدادها می‌توانند به معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه اصفهان و یا گروه علوم تربیتی و روانشناسی این دانشگاه مراجعه کنند. 

انتهای پیام
captcha